MHR Speed minibike(filmpje toegevoegd)

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

dennisvaassen
forum gebruiker

Bericht door dennisvaassen »

Hey bedankt....

De kleur is in het echt wel veel mooier als op foto omdat die allemaal overbelicht zijn :x

Als het morgen droog is ga ik de minibike even testen :lol: wil is weten wat de topsnelheid is :?:
Max (de ~ (m.), ~en) 1. Mysterieus personage die op freelancebasis voor diverse tuners onderdelen aanpast.
dennisvaassen
forum gebruiker

Heb hem net even getest.. is behoorlijk snel :shock:

Als ik uit de bocht kom moet ik eerst rustig op het gas anders slaat de bike achterover of het achterwiel slipt weg :P

Blata koppeling grijpt perfect aan bij 8600 toeren :D en op top maakt hij 15500 toeren
Max (de ~ (m.), ~en) 1. Mysterieus personage die op freelancebasis voor diverse tuners onderdelen aanpast.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

WTF?! Ik vond *HANK*'s bike al asociaal, maar dit is helemaal te gek voor worden. Dit is letterlijk een blok met wielen. Geweldig :) Krijg je alleen geen problemen met de radiateur? Die ziet eruit alsof hij de wielen raakt bij sturen. Dit valt waarschijnlijk wel mee, maar toch, hij ziet er niet uit alsof hij heerlijk stuurt. Maar ik vind hem asociaal bruut. Geweldig. De kleuren vallen opzich mee, ik vind het frame bijvoorbeeld niet super lelijk, maar het vloekt enorm met de kuip, maar als je die in een mooie kleur spuit dan is het best vet denk ik.
dennisvaassen
forum gebruiker

De ruimte tussen wiel en radiateur is 4cm dus heb ik geen last van tijdens het rijden...

ik zal ook is foto's maken buiten dan kan je de kleur goed zien want zo ziet het er niet mooi uit ofzo :P

En de minibike van 'hank' is wel sneller zei harry
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

je heb natuurlijk altijd baas boven baas...

maar ik vind het frame wel vet kleurtje hebben hoor 8)
Richard D
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Hoe stuurt de bike dennis ??

beetje extreme vorkhoek lijkt me, of zie ik het verkeerd.
volgens mij stuurt de bike erg nerveus zo.
ik vraag me af of de bike aan de maten van de rap voldoet, hij lijkt wel een cm of 70-80 hoog.
vind hem best wel mooi eigenlijk, lekker aggresief uiterlijk
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Maakt ook niet zo uit of ie sneller is of niet, ik vind gewoon hoe het gemaakt is enzo super om te zien :) Ik vind de kleur ook wel leuk.
dennisvaassen
forum gebruiker

Richard D schreef:Hoe stuurt de bike dennis ??

beetje extreme vorkhoek lijkt me, of zie ik het verkeerd.
volgens mij stuurt de bike erg nerveus zo.
ik vraag me af of de bike aan de maten van de rap voldoet, hij lijkt wel een cm of 70-80 hoog.
vind hem best wel mooi eigenlijk, lekker aggresief uiterlijk
Ja ik merk wel dat die wat nerveuser stuurt dan een polini 910 maar dat is gewoon even wennen denk ik..

hij is 2 cm hoger als toegestaan maar hij word wel goedgekeurd dus dat is geen probleem.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Heb je al een filmpje? Ik ben wel benieuwd.
dennisvaassen
forum gebruiker

nee nog niet maar komt er deze week nog wel :wink:
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Harry van Limborg nog in actie in Stadskanaal (EK Pocketbikes):
Afbeelding
Afbeelding
#70 op de foto!
dennisvaassen
forum gebruiker

ja die foto heb ik al gezien :D

Maar was die minibike nou sneller als jouwne of kan je gewoon beter rijden :P ??
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

dennisvaassen schreef:ja die foto heb ik al gezien :D

Maar was die minibike nou sneller als jouwne of kan je gewoon beter rijden :P ??
In de bochten klapte ik er redelijk hard voorbij ja (beginners, da's normaal).
Weet niet of ik tegelijk met hem op het rechte stuk heb gereden.
dennisvaassen
forum gebruiker

weet jij trouwens hoeveel pk's jouwn bike heeft?? :?:
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

dennisvaassen schreef:weet jij trouwens hoeveel pk's jouwn bike heeft?? :?:
Nee, wij hebben hem nooit gebankt. Maar ik schat rond een pk'tje of 10 (kan iets meer of minder zijn).. Komt goed weg uit bochten, en de top was in 2005 ook één van de hoogsten.
Als de jouwe er 17 heeft, zal die vast een stuk(je) harder lopen.. :) Maar daar is't ook een waterkoeler voor! :wink:
Plaats reactie