ik wil mijn mini bike beetje bij beetje opvoeren tot ik hem niet meer kan opvoeren (een chinees 49cc)
maar ik ga nu beetje bij beetje alle onderdelen bestellen ik wil er zoveel mogelijk vermogen uitgaan halen als hobby maar op een volledig getunede mini bike maar welke uitlaat raden jullie me aan dan?ik zit te twijfelen tussen deze 2?
de 47cc en 49cc Tecnigas GP1 Minibike uitlaat Klik hier Euro 99.00
of de
FAT-PIPE (voor alle 47cc en 49cc minibikes) Klik hier Euro 159.00
( ze staan op v-racer.nl)
+ nog een vraag past een 39cc koppling op een 49cc chineesje?
want anders wou ik deze koppling bestellen
Nederlands Race koppeling (39cc) Klik hier Euro 119.00
(ook van v-racer.nl)
al vast bedank
welke uitlaat en koppling?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ik heb een fatpipe. Het klopt dat ze niet echt goed passen. Je moet zelf aan de slag. Ik heb een deel van de lasbobbels op het bevestigingsstuk moeten wegslijpen, anders gingen de schroeven er scheef in. Veder heb ik een van de trekveerbevestigingen afgeslepen zodat deze niet tegen de cilinder aankomt. Verder ben ik erg tevreden en is het echt een superpijp met een erg vette racesound en haal je echt meer uit je bike.
- audifreakzeeland
- forum gebruiker
- Berichten: 455
- Lid geworden op: za 20 aug 2005, 20:20
eye kijk hierheb ik gewooon heel veel aan,,
verder nog een klein vraagje waarom er zo veel met een 14mm en niet b.v met een 16mm? als je er tog een bik bore kitt ondergooit?(overkill maybe)
verder welke membramen gebruiken jullie zo aangezien er heel wat duren bij zitten van de 100E wat ik overdreven veel vind,,,
of is het aanteraden alleen race membraam plaatjes te nemen
verder is het aante raden een stevige krukas en skf lagers erin te gooien?
iedereen alvast bedank voor jullie hulp!
verder nog een klein vraagje waarom er zo veel met een 14mm en niet b.v met een 16mm? als je er tog een bik bore kitt ondergooit?(overkill maybe)
verder welke membramen gebruiken jullie zo aangezien er heel wat duren bij zitten van de 100E wat ik overdreven veel vind,,,
of is het aanteraden alleen race membraam plaatjes te nemen
verder is het aante raden een stevige krukas en skf lagers erin te gooien?
iedereen alvast bedank voor jullie hulp!
die ADA membramen werken ook gewoon goed van V-racer.michaelow schreef:eye kijk hierheb ik gewooon heel veel aan,,
verder nog een klein vraagje waarom er zo veel met een 14mm en niet b.v met een 16mm? als je er tog een bik bore kitt ondergooit?(overkill maybe)
verder welke membramen gebruiken jullie zo aangezien er heel wat duren bij zitten van de 100E wat ik overdreven veel vind,,,
of is het aanteraden alleen race membraam plaatjes te nemen
verder is het aante raden een stevige krukas en skf lagers erin te gooien?
iedereen alvast bedank voor jullie hulp!
ik reed met een BBK en een Walbro (15,9mm).
Lagers idd vervangen en het is wijs om je krukas te laten richten en balanceren.
Ik heb hier een draadje van gemaakt als je ff zoekt onder mijn naam zal je het wel vinden.