hey als ik mijn sendai mini bike start doet hij het goed, rijden ook goed maar als hij warm is gaat hij niet meer vooruit. hij maak dan wel toeren maar komt niet vooruit. hoe kan dat? ps er zit een nieuwe koppeling op.
als je bike warm is en niet meer op toeren komt heeft dat niks met je koppeling te maken maar heb je waarschijnlijk een warmloper.
maar als je bike warm is en hij maakt gigantisch overtoeren en je komt niet vooruit dan staat je koppeling te slippen( of je ketting ligt eraf )
Je schoentjes verzwaren. Maar hier is al vrij veel over gevraagd en als je een zeer gedegen en goed antwoord wil moet je even kijken voor de topics van *HANK*
van je koppeling..
je hebt 3, bij sommige 2, schoentjes.
tja hoe leg je dat uit... het zijn die dingen die naar buiten komen tegen je koppelings huis als je motor op toeren komt..
ik weet niet of het een beetje duidelijk is.. anders moet iemand anders het maar even beter uitleggen.
chopmhal schreef:klinkt mischien stom maar wat zijn schoentjes???
De schoentje's van een koppeling is het frictie matriaal wat tegen de koppelingskom word geduwd door middel van centirfugaal krachten,Of plat gezegd het donkere matriaal aan het uit einde van je koppelings beentje.
chopmhal schreef:klinkt mischien stom maar wat zijn schoentjes???
De schoentje's van een koppeling is het frictie matriaal wat tegen de koppelingskom word geduwd door middel van centirfugaal krachten,Of plat gezegd het donkere matriaal aan het uit einde van je koppelings beentje.