Mijn minibike(butterfly cabrateur) start niet

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gesloten
Gast

Mijn minibike(butterfly cabrateur) start niet

Bericht door Gast »

Hallo k heb sinds 1 dag me minibike ik heb een butterfly cabrateur ik heb voldoende benzine gemixt met olie erin gedaan alleen de probleem is hoe hard en hoe ver en hoe lang ik ook trek dat ding gaat niet aan ik heb hem ook afgesteld die ene kopere schroef met de verin helemaal erin en 2,5 slag naar buite tog blijft hij het NIET doen kan imenad me helpen hiermeer wie dit probleem ook had of wie er raad bij weet of wie ook een butterfly cabrateur heeft voeg me toe op msn of mail me amsterdam_timothy@hotmail.com alvast bedankt Laters

pS:this een v-racer een redelijk seldzame denk ik want er zit een buuterfly cabrateur in)

Zie foto: http://www.freewebs.com/yugolyricz/P1010002.JPG
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

he,

Ten eerste is dit geen v-racer. Het is een imitatie van de sendai aikido. Ten tweede zit er geen butterfly op denk ik, als ik de foto zo zie. Denk jij van wel, zit er dan een retourleiding naar je tank en heb je twee sproeiers (schroeven) voor optrekken en top. Die schroef die je hebt versteld is je stationair schroef. Heb je de choke openstaan? zoadat je motor lucht krijgt..
edgo

Bericht door edgo »

Is inderdaad een gewoon chineesje,met zo te zien standaart carberateur kijk eerst eens of de benzine wel goed doorloopt.Zo ja speel dan wat met de choke.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik heb hem al even geholpen en ik kwam op het idee dat het een butterfly was omdat hij zelf vond dat het overeen kwam met het plaatje van de butterfly en omdat hij ook dat pompje erop heeft. Ik heb te weinig foto's gezien om te zien of hij een retour leiding had. Maar er waren wat problemen, zoals dat z'n carburateur op de kop was geinstalleerd.
edgo

Bericht door edgo »

Och ja een kleinigheidje blijf je houden natuurlijk :roll:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hij heeft hem niet zelf in elkaar gezet. Hij heeft hem zo gekocht.
edgo

Bericht door edgo »

Nog erger :roll: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Bovenaan staat btw een hele mooie knop; Zoeken!

Sorry, wou ik nou altijd al een keertje zeggen :P
Xigh

...

Bericht door Xigh »

LoL, ik ben het levende bewijs van dat er gezocht is. Ik heb hem namelijk geen antwoord kunnen geven en ook niet met de zoekfunctie erbij. Uiteindelijk kwamen we op V-racer op de officiele handleiding maar toen werd het nog niks. Maar hij gaat hem nu omruilen voor eentje die zoizo rijd, dus boeie.
Gesloten