Iemand recente ervaring met Minibikebrothers?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

mini-biker15
forum gebruiker

Bericht door mini-biker15 »

Kan het beter bij *geen sponsor* bestellen :!:

Ik had een koppeling besteld(was op vooraad) en die kreeg ik de dag ernaa dat ik hem had besteld was tog best snel vergeleken jullie :lol:
wilt weer een minibike :P
WllmJn

Bericht door WllmJn »

TnTnelis schreef:
WllmJn schreef:als je iets verstuurd moet je gewoon altijd een aangetekende pakket/brief versturen, dat houd in dat de postbode dan een handtekening vraagt a/d ontvanger en dan komt tonen aan de verzender zodat de verzender zeker weet dat die brief/pakket is aangekomen! dat is toch veiliger dan gewoon verzenden anders kunnen ze alijd zeggen dat ze het niet ontvangen hebben ofdat ze een lege brief ontvangen hebben
Ook al teken je, het pakketje kan nog steeds leeg zijn waar je voor tekent.

Niels
ja maar toch zul je misschien wel doorhebben dat het pakket te ligt is en zul je waarschijnlijk wel doorhebben dat er niets inzit...
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Baksteen met postzegel.
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

heb er mn mini ook gekocht maar niets geen problemen hoor, totdat mijn koppelingsveertje gebroken en ik vroeg of ik geen racekoppeling kreeg voor de garantie(agjaa viel te proberen he :P )maar dat ging niet door, kreeg wel een nieuwe koppelingsveer :wink:
Dus eigenlijk geen klachten, was net wel half jaar geleden :lol:
Gast

!CENCUUR! daaro

Bericht door Gast »

Ik heb ook zon minibike gekocht daaro

Samen met Patrickn hebben we er twee gekocht

ik betaalde 200 euro en patrickn 160 euro

die van mij koste zoveel omdat deze veeeel beter was als die van patrickn.

Ik kom thuis, ben ik anderhalf uur aan het sjorren om dat ding aan de praat te krijgen. maar wil maar heeeel moeilijk

Ik ga ermee terug na 2 dagen en krijg te horen dat er een monteur naar zal kijken. Ik kon hem als ik geluk had over 3 dagen ophalen.

Na 3 dagen kom ik weer, en hebben ze er helemaal niks aan gedaan.

ik kreeg als antwoord dat er niks aan de hand was met dat ding.

Ik starten en krijg hem niet aan de praat. Hij zelf probeert het ook, maar krijgt het maar niet voor mekaar.

hij loopt moeilijk, sputtert en houdt vreselijk in.

Ik heb hem daar laten staan en kon hem als ik geluk had de volgende dag ophalen.

Wat hebben ze nu gedaan. Het enige wat ze in de week hebben gedaan is brandstof vervangen.

de mengsmering wat ik erin heb gedaan was geen goeie kwaliteit.

En hij heeft ook de achterwiel "recht" in da vork gezet omdat deze 'krom' erin zat.

Ik kom thuis, na een half uur trekken slaat hij met moeite aan, ik wil optrekken, knapt me de ketting.

ikke in 2 weken tijd 2 nieuwe kettingen gehaald.

Dit kwam omdat de achterbrug hartstikke krom was.

Dus in plaats van reperatie, hebben ze hem alleen maar naar de tierelier geholpen.

Ik ben er nog een paar keer heengegaan, maar ik heb het op een gegeven moment ook maar opgegeven.

Als ik daar nog een keer heen was gegaan, had ik die hele tent verbouwd.

Het enige wat ik wil zeggen nog is dat hij de hele tijd, terwijl ik daar in de winkel aan het wachten zat tot ik geholpen kon worden, ontevreden klanten aan het uitschelden was.

die hadden wat besteld en betaald, dit was vervolgens niet aangekomen, en daar kon hij niks aan doen. dus kon de klant ook van hem de boom in.

En dat was niet 1 keer, maar minimaal 18 keer in de 6 keer dat ik daar in de winkel aan het wachten was.

Koop daar niks, bestel daar niks. Want dit zijn oplichters.

Dit is al de zoveelste keer dat ze een zaak openen en vervolgens sluiten, omdat er anders een klant de hele keet daar afbreekt.
at
Het zijn oplichters die misbruik maken van het feit dat ze geregistreed staan in de kamer van koophandel.

Jullie zijn gewaarschuwd.

met vriendelijke groet

illi

Oh ja.

Mijn vriendin is daar ook een keer mee heengeweest. Zij vond het niet normaal dat als iemand iets koopt voor 200 euro en dan 5 min op heeft gereden, wat dan al kappot is en er niks aan word gedaan.

wat denk je wat voor een antwoord ze kreeg.

JIJ MOET JE ER NIET MEE BEMOEIEN.

Klantvriendelijkheid stond bij hun blijkbaar op nr. 1

NOT

P.S. de eigenaar woont samen met zijn kinderen boven de winkel in enschede, op de G.J. van heekstraat. Dus als je minibike er niet is, moet je gewoon naar boven schreeuwen of aan de buren het nummer vragen van de eigenaar.
Gast

Re: !CENCUUR! daaro

Bericht door Gast »

deelias schreef:Ik heb ook zon minibike gekocht daaro

Samen met Patrickn hebben we er twee gekocht

ik betaalde 200 euro en patrickn 160 euro

die van mij koste zoveel omdat deze veeeel beter was als die van patrickn.

Ik kom thuis, ben ik anderhalf uur aan het sjorren om dat ding aan de praat te krijgen. maar wil maar heeeel moeilijk

Ik ga ermee terug na 2 dagen en krijg te horen dat er een monteur naar zal kijken. Ik kon hem als ik geluk had over 3 dagen ophalen.

Na 3 dagen kom ik weer, en hebben ze er helemaal niks aan gedaan.

ik kreeg als antwoord dat er niks aan de hand was met dat ding.

Ik starten en krijg hem niet aan de praat. Hij zelf probeert het ook, maar krijgt het maar niet voor mekaar.

hij loopt moeilijk, sputtert en houdt vreselijk in.

Ik heb hem daar laten staan en kon hem als ik geluk had de volgende dag ophalen.

Wat hebben ze nu gedaan. Het enige wat ze in de week hebben gedaan is brandstof vervangen.

de mengsmering wat ik erin heb gedaan was geen goeie kwaliteit.

En hij heeft ook de achterwiel "recht" in da vork gezet omdat deze 'krom' erin zat.

Ik kom thuis, na een half uur trekken slaat hij met moeite aan, ik wil optrekken, knapt me de ketting.

ikke in 2 weken tijd 2 nieuwe kettingen gehaald.

Dit kwam omdat de achterbrug hartstikke krom was.

Dus in plaats van reperatie, hebben ze hem alleen maar naar de tierelier geholpen.

Ik ben er nog een paar keer heengegaan, maar ik heb het op een gegeven moment ook maar opgegeven.

Als ik daar nog een keer heen was gegaan, had ik die hele tent verbouwd.

Het enige wat ik wil zeggen nog is dat hij de hele tijd, terwijl ik daar in de winkel aan het wachten zat tot ik geholpen kon worden, ontevreden klanten aan het uitschelden was.

die hadden wat besteld en betaald, dit was vervolgens niet aangekomen, en daar kon hij niks aan doen. dus kon de klant ook van hem de boom in.

En dat was niet 1 keer, maar minimaal 18 keer in de 6 keer dat ik daar in de winkel aan het wachten was.

Koop daar niks, bestel daar niks. Want dit zijn oplichters.

Dit is al de zoveelste keer dat ze een zaak openen en vervolgens sluiten, omdat er anders een klant de hele keet daar afbreekt.
at
Het zijn oplichters die misbruik maken van het feit dat ze geregistreed staan in de kamer van koophandel.

Jullie zijn gewaarschuwd.

met vriendelijke groet

illi

Oh ja.

Mijn vriendin is daar ook een keer mee heengeweest. Zij vond het niet normaal dat als iemand iets koopt voor 200 euro en dan 5 min op heeft gereden, wat dan al kappot is en er niks aan word gedaan.

wat denk je wat voor een antwoord ze kreeg.

JIJ MOET JE ER NIET MEE BEMOEIEN.

Klantvriendelijkheid stond bij hun blijkbaar op nr. 1

NOT

P.S. de eigenaar woont samen met zijn kinderen boven de winkel in enschede, op de G.J. van heekstraat. Dus als je minibike er niet is, moet je gewoon naar boven schreeuwen of aan de buren het nummer vragen van de eigenaar.
Hm.. thnx voor je ervaring :)
Die van mij is nog steeds niet heel van reparatie, de eigenaar zou het heel druk hebben zeggen ze. M'n pa gaat er nu zo'n beetje om de dag langs, worden ze het vanzelf wel zat en gaat het ze wel irriteren. Dan maken ze wel eens tempo.
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

ik heb daar ook een bike besteld voor 350..
beetje duur niet..
paar dagen later was hij 250 :shock:
ik kreeg hem ook ongeveer 3 weken te laat
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Gesloten