Minibike met grasmaaiermotor in aanbouw

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Ondertussen begint hij toch al wat te wegen, een 30-40 kg schat ik. Het metaal dat we gebruiken voor onze kappen is wel redelijk dun en weegt dus niet zo veel. We hebben vandaag ons tankje en zitje afgekregen. De lassen moeten wel nog schoongeslepen worden. (sorry voor de slechte kwaliteit, foto's zijn met gsm genomen)

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gast op za 07 jan 2006, 18:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

whahah ziet er wel grappig uit
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door de winter »

Uniek gewoon =D>
Ben benieuwd hoe het gaat lopen maar laat die brandblusser op die foto maar staan :lol: :
Afbeelding
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik vind hem zowaar best netjes worden. Dat tankje is ook echt helemaal goed enzo?
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Ik zou er zo 1000€ voor neerleggen #-o

Nee hij is echt bruut, dit is nu een echte zelfbouwer, met de spullen die je heb.

Niels
Thomas

Bericht door Thomas »

nice,
maar waar giet je uw benzine in? het is allemaal toe :)
Gast

Bericht door Gast »

We gaan ons echt tankje onder ons ijzeren tankje plaatsen en op ons ijzeren tankje een dop van een oude naftbus plaatsen :lol: Dat gaan we morgevroeg in orde proberen krijgen.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Waar haal je dat echte tankje vandaan?
Scalibur
forum gebruiker

Bericht door Scalibur »

Ik vind het echt knap gemaakt !
Mijn bike staat op:
[url=http://www.zelfbouwbikes.nl][img]http://img375.imageshack.us/img375/9972/banner7yb.jpg[/img][/url]
Mijn topic:
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9701&postdays=0&postorder=asc&start=0]klik hier[/url]
Gast

Bericht door Gast »

Het echte tankje is gewoon het tankje van de grasmaaier waar we de motor van hebben gehaald.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Haha goedzo, ik dacht misschien hebben ze stiekem een tankje gekocht :wink: Waarom niet zelf een mooi tankje gelast?
Gast

Bericht door Gast »

Het oude tankje van de grasmaaier past er perfect onder, en zo is het makkelijker te maken.
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

haha ziet er echt grappig uit ?Wordt dit de nieuwe concurent van Hank :?: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

We hebben een testrit geprobeerd, maar de ketting is eraf gegaan :( , dus hebben we nog geen filmpje kunnen maken. We gaan de ketting vervangen door een drijfriem die we gevonden hebben (ergens tussen de rommel) en dan is dat probleem ook weer opgelost. Nu de vakantie gedaan is, kunnen we wel nog enkel in het weekend werken. Het wordt dus afwachten of we deze week of volgende week gaan testrijden met filmpje, want we gaan dit weekend ook nog naar het autosalon in Brussel.
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

ik zou het bij de ketting houden, mischien was de ketting niet in 1 lijn?dat hij er daardoor is afgelopen?
drijfriem gaat volgens mij slippen als een gek..

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Plaats reactie