Verslag wedstrijd Uden 5-01-06 (MET FOTO'S)

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gast

Re: tussenstand

Bericht door Gast »

bokkiejr schreef:tussenstand naar 2 racen punten

1 Mike Boot 76
2 Ruben Hernandez 79
3 Leon Vervoort 74
4 Andre Bouman 74
5 Ed van Tilburg 70
6 Walter Grob 65
7 Talby van Elst 63
8 Twan 56
9 Sonny 50
10 Christian Willemsen 45
11 Dirk- Jan Willemsen(bokkieJr) 42
12 Jos Verstappen 40
13 Anthony 39
14 Arjan 36
15 Raymond 35
16 Gerard 34
17 Richard Dex 33
18 Cees 33
19 Max Verstappen 32
20 Kevin 31
21 Hugo Charles 30
22 Tony 30
23 Phil 28
24 Jorrit Dex 27
25 Daan 24
26 Martijn 23
27 Nicki 22
28 Jasper 21
29 Jeffrey 20
30 Priscilla 19
31 Jarno 18
32 Erik 17
33 Patrick 15

ook gisteren was het weer leuk allen jammer dat mijn blata kapot ging maar toch nog een paar puntjes kunnen pakken op de sendai die ik voor de zeker heid maar had mee genomen.

www.suzukimotorfan.tk

Dat klopt helemaal niet.. jos verstappen en max verstappen enzo waren er niet eens:S:S
Merlin

Bericht door Merlin »

Daan...dat is de totaalstand...de eerste race waren ze erbij, dus hebben ze punten :oops:

Hey, Kluk-Kluk, jongen, van de voorzichtige met die koppeling...gewoon 21 mm dan pakt die helemaal te gekke R1 KIT RI gewoon netjes op bij ± 8000 rpm.

Jullie zijn allemaal helemaal te gekke mensen!! :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Merlin schreef:Daan...dat is de totaalstand...de eerste race waren ze erbij, dus hebben ze punten :oops:

Hey, Kluk-Kluk, jongen, van de voorzichtige met die koppeling...gewoon 21 mm dan pakt die helemaal te gekke R1 KIT RI gewoon netjes op bij ± 8000 rpm.

Jullie zijn allemaal helemaal te gekke mensen!! :lol:

Ow sorry.. :P :oops:
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Zo mensen

Dat was me het avondje wel :D
Ik vond het een hele leuke ervaring \:D/

Dacht dat ik niet slecht heb gereden, met me zundappie :lol:
9 ende geworden van de A groep incl. valpartij,
mijn snelste ronde was 45,14.

En Twan nog bedank, dat Boertje en ik achteraf toch mee konden doen....Super Kerel :wink:

Groet Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
Gast

Uden

Bericht door Gast »

Ben benieuwd na de foto's :wink: :lol: :wink: :P :lol: :? :o
Talby
forum gebruiker

Re: tussenstand

Bericht door Talby »

TnTnelis schreef:
bokkiejr schreef:1 Mike Boot 76
2 Ruben Hernandez 79
Hoe kan de nummer 1 nu minder punten hebben als de nummer 2?

Niels
dat kan ja
je mag slechte wetstijd weg streepen
dan heeft mike 55 punten & ruben (kluk kluk) 40 punten
snapje

Gr Talby
Afbeelding
Bouke

Bericht door Bouke »

Hoi allen

Ten eerste een top verslag weer hoor Twan !

Ook ik heb weer geweldigenoten met m'n damesbrommer.

Na een goede start heb ik enige rondjes in het wiel van Ruben kunnen blijven maar door een kleine valpartij raakte ik de aansluiting met de top 3 kwijt.

Het duurde weer wat rondjes voor ik het juiste ritme weer te pakken had en de vierde plaats kon pakken

Met nog enkele ronden tegaan liep ik aardig hard in op de derde man maar het gat was toch nog te groot om dat te dichten.

De snelste ronde was overigens de laatste ronde,dus van mij had het nog wel wat langer mogen duren hahaha !

Allemaal weer bedankt voor het sportieve gedrag en de goede organisatie.

Tot de volgende keer maar weer.

(Als ik ooit de lotto eens win dan haal ik gelijk een B1 hi hi hi!!)
ruben4takt
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ruben4takt »

Merlin schreef:Daan...dat is de totaalstand...de eerste race waren ze erbij, dus hebben ze punten :oops:

Jullie
zijn allemaal helemaal te gekke mensen!! :lol:
ik heb heb de eerste koppling zelfs op 7900 rpm gehad,toen reed ik hem er nog uit. hiervoor heb ik tai chi gereden,koppling goed afgesteld en daar heb ik 8 uur mee gereden en nog niets aan de hand.
geen probleem hoor we lossen het wel op.
groetjes ruben
Gast

race

Bericht door Gast »

Ja ik hoop dat ik de 1e plek vast kan blijven houde ik hoop dan ook dat dit niet weer gebeurt... ik hoop dan ook dat ruben en ik 1 en 2 worden op welke volgorde weet ik niet maar zo zal het hopelijk wel worden of niet dan ruben... :wink: dus ruben volgende race heb je gewoon weer harde strijd... :wink: en ik heb het al gehoord ruben gaat in 2006 nk's rijden en daar hou ik je aan ruben.. :wink:

groetjess.. mike
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

ik heb heb de eerste koppling zelfs op 7900 rpm gehad,toen reed ik hem er nog uit. hiervoor heb ik tai chi gereden,koppling goed afgesteld en daar heb ik 8 uur mee gereden en nog niets aan de hand.
geen probleem hoor we lossen het wel op.
groetjes ruben[/quote]

kluk kluk, he tkomt allemaal goed, volgende keer neem ik mijn laptop mee en dan zal ik jou koppeling eens afstellen en je weet het he, zogauw hij slipt, uitzetten en meteen de pits in he :P

Gegroet U allen namens Aki Bono :twisted:
ruben4takt
forum gebruiker
Contacteer:

Re: race

Bericht door ruben4takt »

Blata team rijs schreef:Ja ik hoop dat ik de 1e plek vast kan blijven houde ik hoop dan ook dat dit niet weer gebeurt... ik hoop dan ook dat ruben en ik 1 en 2 worden op welke volgorde weet ik niet maar zo zal het hopelijk wel worden of niet dan ruben... :wink: dus ruben volgende race heb je gewoon weer harde strijd... :wink: en ik heb het al gehoord ruben gaat in 2006 nk's rijden en daar hou ik je aan ruben.. :wink:

groetjess.. mike
zo is het maar net mike ik baalde er wel van dat je eruit lag,en dat ik je daarna niet meer gesproken heb.want ik heb alleen maar wilde indianen verhalen gehoort dat je wel 5 meter door de lucht bent gevlogen enzo.groetjes ruben en doe ook de groeten aan wal
Gast

Re: race

Bericht door Gast »

kluk kluk schreef:
Blata team rijs schreef:Ja ik hoop dat ik de 1e plek vast kan blijven houde ik hoop dan ook dat dit niet weer gebeurt... ik hoop dan ook dat ruben en ik 1 en 2 worden op welke volgorde weet ik niet maar zo zal het hopelijk wel worden of niet dan ruben... :wink: dus ruben volgende race heb je gewoon weer harde strijd... :wink: en ik heb het al gehoord ruben gaat in 2006 nk's rijden en daar hou ik je aan ruben.. :wink:

groetjess.. mike
zo is het maar net mike ik baalde er wel van dat je eruit lag,en dat ik je daarna niet meer gesproken heb.want ik heb alleen maar wilde indianen verhalen gehoort dat je wel 5 meter door de lucht bent gevlogen enzo.groetjes ruben en doe ook de groeten aan wal
haha ik vond het ook jammer dat je eruitlag mike ik had graag de strijd tussen jullie gezien maar ruben met die valparty zal het niet veel schelen met de meters want hij ging er echt heel hard vanaf.
ik zag het gebeuren ik stond daar te kijken :shock:
maar de volgende keer weer gewoon gas gaan geven hè?? :wink:
groetjes priscilla :lol:
Gast

uden

Bericht door Gast »

En ik ben nog steeds benieuwd na de foto's :P :wink:
Gast

Re: uden

Bericht door Gast »

Elite_Daan schreef:En ik ben nog steeds benieuwd na de foto's :P :wink:
ikke ook :wink: :oops: :wink:
wimgrob
forum gebruiker

Foto s

Bericht door wimgrob »

He Twan waar blijven de foto s van de wedstrijd 5 januari?
Zijn erg nieuwsgierig, leuk verslag trouwens.
Groeten Wim en Walter.
Laatst gewijzigd door wimgrob op zo 08 jan 2006, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
Plaats reactie