Nieuwe wedstrijd Blata: Elite 14 WRN
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- killerbeast
- forum gebruiker
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Wielenruud schreef:Hoe maken ze toch die mooie gekleurde randjes aan de zijkant van de banden![]()
![]()

Is gewoon zogenaamde Striping..
kan je wel kopen in allerlei kleuren en breedtes... bij automatteriaal zaken bijvoorbeeld...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Dit is een zeer mooi instap model en laten we nu niet de Blata's af gaan zeuren omdat ik even een vervelende ervaring heb gehad dit word trouwens zeer net door Wim Kusters (blata import) opgelost dus ik kan blata alleen maar prijzen voor de goede service etc....
En vergeet niet dat ALLE mini's en Motoren Auto's 1X worden getest en vanaf dat model maken ze de mallen dus er zit wel eens verschil in maar Blata blijft een mooie bike voor de prijs kwaliteit verhouding!!
En ik denk niet dat ABT het zo bedoeld het is meer uit zijn eigen ervaringen dnek ik en dat zal niet alleen voor Blata zo zijn!!
En vergeet niet dat ALLE mini's en Motoren Auto's 1X worden getest en vanaf dat model maken ze de mallen dus er zit wel eens verschil in maar Blata blijft een mooie bike voor de prijs kwaliteit verhouding!!
En ik denk niet dat ABT het zo bedoeld het is meer uit zijn eigen ervaringen dnek ik en dat zal niet alleen voor Blata zo zijn!!
Als je 2 regels verder had gelezen had je gezien dat hij het logo pistde winter schreef:Omdat je avater er op staad te pissenschroefje schreef:Waar maak jij op uit dat ik kwaad ben op Blata?de winter schreef:Leuke Blata![]()
Maar schroefje kwaat op blata? vanwege die pk's?
Gr Rik![]()
Vraag het ook maar![]()
![]()
Grt Rik

dus nog een keer voor de duidelijkheid!!!
blata is een zeer goede bike en ik zweer erbij!!!Je krijgt veel vermogen en kwaliteit voor een zeer goede prijs en ik vind ze heerlijk rijden kom een keer kijken in R'daal en je zal snappen wat ik bedoel
ontopic:
Deze bike zal ook heel goed sturen ik hoop dat ik er ook binnenkort een rondje op kan testen

-
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ga waarsch. ook een kopen dus vandaar die vraagschroefje schreef:Als je 2 regels verder had gelezen had je gezien dat hij het logo pistde winter schreef:Omdat je avater er op staad te pissenschroefje schreef: Waar maak jij op uit dat ik kwaad ben op Blata?![]()
Vraag het ook maar![]()
![]()
Grt Rik
dus nog een keer voor de duidelijkheid!!!
blata is een zeer goede bike en ik zweer erbij!!!Je krijgt veel vermogen en kwaliteit voor een zeer goede prijs en ik vind ze heerlijk rijden kom een keer kijken in R'daal en je zal snappen wat ik bedoel
ontopic:
Deze bike zal ook heel goed sturen ik hoop dat ik er ook binnenkort een rondje op kan testen[/b]

Word btw niet dezelfde als jou hoor