ik denk dat deze website je wel wat duidelijkheid kan geven over NOS en de werking ervan.succes.
owja mocht je het gaan inbouwen..wil ik natuurlijk wel graag je reactie lezen he
nos oftewel lachgas zorgt inderdaad voor een betere menging van benzine en lucht maar het gas zelf ik ook zeer ontvlambaar en ontbrand ook en nog sneller en explosiever dan lucht
Markie schreef:nee ik heb de filmpjes nog niet gezien.
maareh in goes woont ook een jongen met een zip ook met 21 pk.
alleen 135? mwah het kan hoor als je ziet 27 pk. met lachgas.
het is niet echt moeilijk om een scooter zo op tevoeren.
je kan alles gewoon kopen toch?
en een beetjuh laten tunen.. ik bedoel ik heb een honda mt5
daar kan je een 80 cc orgineel blok voor kopen + een 110 cc mallosi Sport. Das toch niet normaal meer? dan komt ie ook wel over de 100
maar 135 is volgens mij echt zo hard nog niet...... als je echt tuned zoals in de races? in de echte Die hard races???
tja...in de sobw races gaan ze ook rond de 130/135.
maar dat is gewoon 50 cc oppergetuned
denk dan ook aan poorten polijsten...en al die kleine dingetjes
scheelt veel voor hun..
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
Wodcameel schreef:Ik heb zelf een Suzuki gsx 750 r srad en dat staat dus voor suzuki RAM AIR DIRECT. EN laat me je dit vertellen dat dat egt wel werkt.
boven de 200 ofzo jah......
racedevil schreef:
nos oftewel lachgas zorgt inderdaad voor een betere menging van benzine en lucht maar het gas zelf ik ook zeer ontvlambaar en ontbrand ook en nog sneller en explosiever dan lucht.
en de druk waarmee het erin geperst word is ook belangrijk
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
gaat om het zogenaamde skin effect, zelfde zie je op je autoruiten als je op de snelweg rijd en het regent. de druppeltjes blijven zegmaar aan je ruit plakken en bewegen veel langzamer.
bij boten word de buitenkant meestal ook opgeruwd om sneller te gaan
ook onder de 200 werkt dit anders zouden ze er op de meesten circuits tog niet veel aan hebben en die gasten van suzuki weten wel wat ze maken hoor, Het werkt trouwens wel met een carb
boven de 200 om het echt ''voelbaar'' te merken.
tja de motorbladen zullen wel liegen omdat jij het echt beweert.
heb je welles harder als 200 gereden ?
ik heb het uit het motorblad gehaald en die testen alles en kawa en suzuki gaven zelf toe dat het voor boven 200 is.
tja is ook voor race enz. en dat doe je niet met 120 op de snelweg alleen maar rechtdoor.
gr.
erwin
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
haha jah ik heb weleens boven de 200 gereden jah .In zijn 6 tegen de toeren begrenzer. Je hebt gelijk dat het meer voelbaar is boven de 200. Maar het ging er mij meer om dat het ook met een carb werkt. Er stond een andwoord bij waarbij stond van niet. En ik heb tog er tog egt 4. Ik heb wel gehoord weet niet of het waar is dat een druppelaartje in je luchtfilter met een bepaalde brandstof erin ook werkt in je puchblokje. Heb het alleen nooit geprobeert
NOS maakt ook de ruimte die het mengsel nodig heeft kleiner dus gaat er meer mengsel in je cilinder waardoor je een hardere explosie krijgt. maar bij 2-takt eb je er niet zoveel aan dat schhelt net een paar km/h (3 tot 4 km/h) dus dit heeft alleen echt doel als je viertakt zou hebben. waarom dat is weet ik ook niet dat is mij ook maar vertelt het zou iets met de kleppen te maken hebben.
tebriz schreef:NOS maakt ook de ruimte die het mengsel nodig heeft kleiner dus gaat er meer mengsel in je cilinder waardoor je een hardere explosie krijgt. maar bij 2-takt eb je er niet zoveel aan dat schhelt net een paar km/h (3 tot 4 km/h) dus dit heeft alleen echt doel als je viertakt zou hebben. waarom dat is weet ik ook niet dat is mij ook maar vertelt het zou iets met de kleppen te maken hebben.
Lachgas geen nut op 2-takt? Waarom zeg je dit soort zooi als je er gewoon nix vanaf weet :S
van 19pk naar 27pk vind ik toch wel een verschil...