[ZB] Wevie`s NMC Minibike: Update Pagina 1

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Richard D
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Richard D »

Heb je op t voorwiel nou een remschijf die iets naar buiten staat (offset) of zie ik het verkeerd.
Ik ben nu met mijn zelfbouwer bezig en heb 2 vlakke schijven voor maar volgens mij zou ik schijven moeten hebben die iets naar buiten staan, of kunnen vlakke schijven ook ???

verders..... Top Bike, ziet er netjes uit (op een beetje bagger na dan :mrgreen:)
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
Erik de Wit
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Erik de Wit »

Welkom en succes met je bike maar hopen dat je net zo hard gaat als je bike genoot(Jeroentje).

Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
wevie666

Bericht door wevie666 »

Richard D schreef:Heb je op t voorwiel nou een remschijf die iets naar buiten staat (offset) of zie ik het verkeerd.
Ik ben nu met mijn zelfbouwer bezig en heb 2 vlakke schijven voor maar volgens mij zou ik schijven moeten hebben die iets naar buiten staan, of kunnen vlakke schijven ook ???

verders..... Top Bike, ziet er netjes uit (op een beetje bagger na dan :mrgreen:)
Er zit idd een schijf op die iets naar buiten staat. Hoewel het maar een paar mm scheelt.

Ik durf alleen niet 100% zeker te zeggen of vlakke schijven wel of niet voor kunnen. Het lijkt me haast wel.

Goede ogen trouwens! :wink:
wevie666

Bericht door wevie666 »

Erik de Wit schreef:Welkom en succes met je bike maar hopen dat je net zo hard gaat als je bike genoot(Jeroentje).

Gr. Erik
Volgens mij kun je dat laatste beter om draaien.. :wink:

Haha nee dat zal in begin zeker ontzettend moeilijk zijn. Hij heeft al een jaar ervaring, en ik heb het idee dat zijn nieuwe blok vrij snel wordt!

Het is ook mijn eerste jaar, en ik zie ook wel waar we eindigen :)
sjorsjech
forum gebruiker

Bericht door sjorsjech »

Ziet er goed uit!! 8)
**#88#**
www.bikez.tk
minibike#46
forum gebruiker

Bericht door minibike#46 »

Heb je op t voorwiel nou een remschijf die iets naar buiten staat (offset) of zie ik het verkeerd.
Ik rij al jaren met de polini 911 spul,de schijven voor dat zijn dus de schijven waar iets een verzetje in zit de vlakke schijven gaan echt niet passen die zijn voor je achterwiel....
En tja qua remvermogen is het eigenlijk gewoon dikke bagger als je het vergelijkt met de remmerij met zwevende klauw en zwevende schijf van GRC is dit natuurlijk niks,maar ik heb me nog altijd goed kunnen bewijzen met die remmen,ik heb trouwens sinds afgelopen jaar ook een dubbele remschijf erop gemonteerd,het afstellen is soms een beetje klote maar qua remvermogen remt denk ik 1 grote 5 of 6 inch schijf van Grc beter als 2 kleine polini schijfjes,....ligt natuurlijk ook een beetje aan je gewicht ik weeg ongeveer 58 kilo tijdens de Nmc's....
Maar Wevie666 het is een mooie bike geworden hoor en hij lijkt inderdaad erg op die van jeroen,veel succes dit jaar en we komen elkaar vast nog wel een vaak zat tegen op het circuit....
Gr.Ferdi....
Lg tweewielers
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lg tweewielers »

Hey ,

Mooie bike Afbeelding

En nog veel suc6 verder ..

*Lg*
'The eye in the Sky'

Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Goed bezig Wevers!
Eindelijk fotootjes van de fiets. Mooi man!
Succes nog met de laatste beetjes.

Ik zie u in Zwolle! 8)
wevie666

Bericht door wevie666 »

Danku danku.. vandaag mn nummer ook gekregen.

Het is nummer 58 geworden :)

Binnenkort even de nummertjes plakken dus.
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

wevie666 schreef:Danku danku.. vandaag mn nummer ook gekregen.

Geil.. Marco Simoncelli #58 8)
En één nummertje lager dan ik.. dat wil iedereen natuurlijk wel! :wink:
ganta

Bericht door ganta »

vette bike :D 8)
wevie666

Bericht door wevie666 »

Jvdw#59 schreef:
wevie666 schreef:Danku danku.. vandaag mn nummer ook gekregen.

Geil.. Marco Simoncelli #58 8)
En één nummertje lager dan ik.. dat wil iedereen natuurlijk wel! :wink:

Idd!!

1e keuze: #58
2e keuze: #58
3e keuze: #58

:lol:
Jvdw#59

Bericht door Jvdw#59 »

Hoeveel is 3 keer 58? :-k

:wink:
wevie666

Bericht door wevie666 »

Update pagina 1!
stefano

Bericht door stefano »

Het is mooi geworden,dit zijn de laatste kleine puntjes op de I dingen,of moet je nog meer dingen doen(op de zelfbouwpijp na)

Stefan
Plaats reactie