Roosendaal 5-3-2006

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Het was inderdaad een geslaagde dag. Iedereen ging hard rond. En de foto's zijn ook nog redelijk goed gelukt.

Twan, bedankt voor het lenen van de flitser. Nu heb je ten minste ook een paar foto's waar je zelf op staat.

Nu nog een keer buiten rijden. Dan kan ik echt foto's van voren schieten, zonder mensen vlekken op hun ogen te flitsen :D
KlukKluk

Bericht door KlukKluk »

superdagje jongens moeten we vaker doen.
leuke snelle baan. we zijn wel anders gewend in uden.
hier kan je tenminste het gas erop houden
en de foto's zijn ook weer mooi gelukt klasse flashman en vriendin van schroefje.
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja om het nog aftemaken moetik ook nog mijn zegje doen.. :wink:
nou schroef het is ckr een mooie baan maar technies vond ik toch wel mee vallen maar oke.. :wink: kom 1x in uden rijden want als je dit technies noemt dan wil ik wel weten wat je over uden zegt maar schroef wat ging jij beestachtig hard :twisted: ... :lol: :lol: :wink:
nee schroefje was maar een geintje kan je wel tegen he... :wink:

maar ik zie je wel met de eerste nmc in zwolle... :wink: :wink:

M.v.G..Mikey..Minibikey
schroefje

Bericht door schroefje »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Ja om het nog aftemaken moetik ook nog mijn zegje doen.. :wink:
nou schroef het is ckr een mooie baan maar technies vond ik toch wel mee vallen maar oke.. :wink: kom 1x in uden rijden want als je dit technies noemt dan wil ik wel weten wat je over uden zegt maar schroef wat ging jij beestachtig hard :twisted: ... :lol: :lol: :wink:
nee schroefje was maar een geintje kan je wel tegen he... :wink:

maar ik zie je wel met de eerste nmc in zwolle... :wink: :wink:

M.v.G..Mikey..Minibikey
Ik heb ook al div keren in Uden gereden dat vind ik zelf niet zo'n toffe baan R'daal gaat veel sneller als je eenmaal de lijnen weet.

En of ik er in Zwolle bij ben weet ik nog niet blok ligt nu geheel open en ziet er niet zo best uit.

En ik kan zeker tegen geintje's dat moet jij nu toch wel weten ;) je hebt een goede rijstijl maar je zal het zwaar krijgen in Zwolle,(mocht je nog een choach nodig hebben )

gr

Schroef
Reijs Racing Team

Nou schoefje een goeie choach is altijd goed mee genomen he.. :wink: daar hou ik wel van.. :wink: Maar we spreken elkaar nog wel hoop ik.. :wink:

M.vG..Mikey..Minibikey..
schroefje

Bericht door schroefje »

*geen sponsor* Racing Team schreef:Nou schoefje een goeie choach is altijd goed mee genomen he.. :wink: daar hou ik wel van.. :wink: Maar we spreken elkaar nog wel hoop ik.. :wink:

M.vG..Mikey..Minibikey..
Dat gaat goed komen hoop dat je mijn advies in je achterhoofd houd ;)

Maar mocht ik niet in Zwolle mee gaan rijden zal ik er wel gewoon bij zijn.
Reijs Racing Team

oke dat is goed om te horen wat kom je dan doen mij aan moedigen... :wink: :wink: hahaha

M.v.G..Mikey..Minibikey...
ab-tuning
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

schroefje schreef:
Wat is er allemaal kapot dan joh ??????? Je hebt nog 2 weken.
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
schroefje

Bericht door schroefje »

ab-tuning schreef:
schroefje schreef:
Wat is er allemaal kapot dan joh ??????? Je hebt nog 2 weken.
Weet ik :D

Maar je zit ook nog met levertijd van sommige onderdelen... ;)
ab-tuning
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ab-tuning »

Dan maar onderdelen van een Chinees erin, hahaha
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Reijs Racing Team

whahahahaha onderdelen van 1 chinees erin.. :? zal wel goed lopen :? ... maarjah iedereen zijn eigen werk ik weet dat schroefje dat nii zou doen hijs te blij met zijn b1 dat had ik in rozendaal wel gemerkt... :wink: alleen dii wheelies schroefje... :cry: k vond het sonde om te zien ruben doet het ook altijd...ik ook soms allen bij beurse of wa...

M.v.G... Mikey...Minibikey..
schroefje

Bericht door schroefje »

*geen sponsor* Racing Team schreef:whahahahaha onderdelen van 1 chinees erin.. :? zal wel goed lopen :? ... maarjah iedereen zijn eigen werk ik weet dat schroefje dat nii zou doen hijs te blij met zijn b1 dat had ik in rozendaal wel gemerkt... :wink: alleen dii wheelies schroefje... :cry: k vond het sonde om te zien ruben doet het ook altijd...ik ook soms allen bij beurse of wa...

M.v.G... Mikey...Minibikey..
nee geen china zooi in mijn "darling"heb net bij "big daddy *geen sponsor*" mijn onderdelen besteld het is nu nog maar de vraag of de cilinder nog te herstellen is maar ze denken van wel.

Wel balen dat ik dit net voor het NK heb maar goed ik doe mijn best om het zsm te herstellen,maar de knaken moeten ook mee werken en dit word weer een duur grapje.

En dan moet ik ook nog wielen en regen banden kopen en dat geld wat daar voor was bedoeld gaat nu op aan de reparatie van het blok.

En wheelie's horen erbij mike :D normaal ben ik blij als hij GEEN wheelie's maakt,te ziek voor woorden dat koppel van mijn Blatatje.

p.s jouw blok ook al weer open mike?
Reijs Racing Team

Ja ik heb een kapote waterpomp als ik het goed heb maar khad een vastloper kunen heben maarja gelukkig is het niet zo ver gekomen maar kheb wel redelijk lekker gereden.. volgende keer wil ik je wel zien knallen he schroefje.. :wink:
en als je de 1e NMC niet mee kan rijden kom je maar kijken en mij choache.. :wink: die kan ik altijd wel gebruiken.. :wink:

M.v.G..Mikey..Minibikey..
Gast

Bericht door Gast »

ik ben een zondag niet geweest ik ben naar de motorbeurs in dortmund geweest. :D
Was wel mooi maar natuurlijk was ik liever mee geweest
Maar je kan ook niet alles tegelijk doen en willen.
Maar is roosendaal een aanrader??Of is het cirtcuit niet zo mooi? 8)
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

christian schreef:Maar is roosendaal een aanrader??Of is het cirtcuit niet zo mooi? 8)
Als je van het begin af leest kun je zien dat de baan helemaal TOP is. Vind ik tenminste :wink: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Plaats reactie