wedstrijd Texel
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Tristan26
wedstrijd Texel
Ik hoorde iets over de mogelijkheid om vlak bij de kartbaan te kamperen. Bij wie moet je dit regelen. Weet iemand dat.
Staat iedereen hier of verblijven jullie ook op andere plekken. Wie heeft tips.
groetjes,
Tristan
Staat iedereen hier of verblijven jullie ook op andere plekken. Wie heeft tips.
groetjes,
Tristan
-
ruud
- forum gebruiker
Volgens mij kan je dit regelen via de organisaie RAP holland.Mail ze daar even over. www.pocketbikes.nl
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
#mikey#
-
wevie666
-
Jvdw#59
-
minibike#46
- forum gebruiker
Ik snap niet hoe je daar bij komt,dat is nog nooit zo geweest ,of het moet dit jaar veranderd zijn maar zo ver ik weet ga ik elk jaar nog gewoon heen,en zo lang er plek daar bij die boer is dan mag je er altijd kamperen van hem en kostte eerdere jaren altijd 5 euro per persoon per nacht....en anders zijn er nog wel genoeg campings in de buurt van de kartbaan....Dan moet je snel zijn Tristan,het kan alleeen geregeld worden bij Theo van Hemmen
-
mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als je op de minicamping bij de boer wilt staan is theo de man die dat regeltminibike#46 schreef:Ik snap niet hoe je daar bij komt,dat is nog nooit zo geweest ,of het moet dit jaar veranderd zijn maar zo ver ik weet ga ik elk jaar nog gewoon heen,en zo lang er plek daar bij die boer is dan mag je er altijd kamperen van hem en kostte eerdere jaren altijd 5 euro per persoon per nacht....en anders zijn er nog wel genoeg campings in de buurt van de kartbaan....Dan moet je snel zijn Tristan,het kan alleeen geregeld worden bij Theo van Hemmen
-
minibike#46
- forum gebruiker