6 maart 2006, Inschrijving Senioren A gesloten (geplaatst: 6 maart 2006)
Door de overgrote belangstelling voor de Senioren A klasse, is het vanaf heden niet meer mogelijk om je in te schrijven voor het seizoen 2006. Voor de andere klasse zijn er nog een beperkt aantal startplaatsen.
Zozo.. grote belangstelling!
De andere klassen, bijvoorbeeld de Dutch Specials, zullen ook wel snel vol zijn..!
Snel inschrijven dus, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Daar gaat het niet om. Verschil in snelheid/ervaring hoort erbij, dat is racen.
Een goede coureur heeft geen last van achterblijvers, daar zwiept hij zo voorbij.
2 daags bedoelt Wevers meer in de zin van zaterdag kwalificatie, zondag race denkik.. Zou tof zijn, maar wel wat moeilijk denk ik.
Daar gaat het niet om. Verschil in snelheid/ervaring hoort erbij, dat is racen.
Een goede coureur heeft geen last van achterblijvers, daar zwiept hij zo voorbij.
2 daags bedoelt Wevers meer in de zin van zaterdag kwalificatie, zondag race denkik.. Zou tof zijn, maar wel wat moeilijk denk ik.[/quote]
jup schreef:Daar gaat het niet om. Verschil in snelheid/ervaring hoort erbij, dat is racen.
2 daags bedoelt Wevers meer in de zin van zaterdag kwalificatie, zondag race denkik.. Zou tof zijn, maar wel wat moeilijk denk ik.
ik heb toch ook niet gezegd dat ik goed ben:S[/quote]