WEGPIRAAT schreef:Damned ding blijft ubervet.![]()
Nah ik heb nu ook een bike dus als ik ook nog eens vervoer heb kom ik eens langs he kerel, spreek je mzzl.
Hou beide wielen onder he
word moeilijk
keep spamming
MvG DoeDe
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
WEGPIRAAT schreef:Damned ding blijft ubervet.![]()
Nah ik heb nu ook een bike dus als ik ook nog eens vervoer heb kom ik eens langs he kerel, spreek je mzzl.
Hou beide wielen onder he
een beetje? een beetje? haha hij wil alleen maar op het achterwiel..basjee schreef:trekt ie een beetje?
Wat is dat nou weerronnie meuleners schreef:hoi hoi mensen willen jullie een leuke site zien waar jullie zelf ook jullie foto`s van bike`s kunnen naar toe sturen dan kijk naar deze link.
www.mm-tuning.tk jullie zullen niet de eenigste zijn die naar ons foto`s mailen hebben er al een paar ontvangen van jullie mede bikers hier van het forum.. kom kijken en geniet....
www.mm-tuning.tk
groeten ronnie....
wij updaten regelmatig
idd ga ergens anders spammenronnie meuleners schreef:hoi hoi mensen willen jullie een leuke site zien waar jullie zelf ook jullie foto`s van bike`s kunnen naar toe sturen dan kijk naar deze link.
www.mm-tuning.tk jullie zullen niet de eenigste zijn die naar ons foto`s mailen hebben er al een paar ontvangen van jullie mede bikers hier van het forum.. kom kijken en geniet....
www.mm-tuning.tk
groeten ronnie....
wij updaten regelmatig