Training Zwolle
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
minibike#46
- forum gebruiker
-
minibike#46
- forum gebruiker
Poeh ging goed vandaag!en hard ook!
Het was weer een gezellige dag met erg veel rijders,veel puchjes en de strijd gaat zeker groot worden dit jaar ik eindigde steeds als 2e en was tussen de 1 a 2 seconden langzamer dan de koploper roel loos,op het laatst ging het natuurlijk beter als in het begin,en voor veel nieuwkomers was het een mooie dag om het spulletje af te stellen en zeker om te wennen aan het racen op een buitenbaan...
Het was een koude dag met af en toe het zonnetje erbij de baan leek in het begin glad door het groene mos wat op bepaalde plekken lagen,maar het viel reuze mee...
Op naar aankomende zaterdag voor de echte strijd voor een mooi plekje....
Gr.Ferdi...
Het was weer een gezellige dag met erg veel rijders,veel puchjes en de strijd gaat zeker groot worden dit jaar ik eindigde steeds als 2e en was tussen de 1 a 2 seconden langzamer dan de koploper roel loos,op het laatst ging het natuurlijk beter als in het begin,en voor veel nieuwkomers was het een mooie dag om het spulletje af te stellen en zeker om te wennen aan het racen op een buitenbaan...
Het was een koude dag met af en toe het zonnetje erbij de baan leek in het begin glad door het groene mos wat op bepaalde plekken lagen,maar het viel reuze mee...
Op naar aankomende zaterdag voor de echte strijd voor een mooi plekje....
Gr.Ferdi...
-
wevie666
-
Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
felix
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
*HANK*
- forum gebruiker
Hallo
Zo ook weer thuis, en weer lekker opgewarmt in de auto, want het was zeer koud vandaag.
Nu het rijden, na alle nieuwe bouw projekten eens goed bekeken te hebben, is deze winter weer heel wat nieuws gemaakt en er zitten weer mooie tussen.
Dan de baan op, het was even wennen in de kou, maar al vrij snel konden we er aardige tijden uitpersen, rondjes in de 33 sec op de koudebaan is zeker niet verkeerd.
De bike is na al onze inspannigen deze winter zeker beter geworden vooral bocht uit trekt hij een stuk beter, alleen het door lopen wil nog niet echt.
Wel nog geprobeert met korte vertanding rijden, en inderdaat dan wil na enige tijd wel doorlopen, maar in de ronde tijd zijn we dan toch wat langzamer.
Dus de laatste rit de vertanding weer wat langer gezet, en weer een persoonlijk betere tijd gereden (32, 9 sec).
Ook de meiden hebben gereden vandaag, en dat ging ook lekker ze hebben weer lekker kunnen trainen.
Het lijkt er op dat we klaar zijn voor de eerste wedstrijd, en dan kunnen we echt zien hoe we er voor staan, maar zoals ik het nu zie heb ik er wel vertrouwen in.
Ook staan de tijden al weer op internet (Andre
) hierbij de link.
KLIK HIER Tijden ZWOLLE
Zo ook weer thuis, en weer lekker opgewarmt in de auto, want het was zeer koud vandaag.
Nu het rijden, na alle nieuwe bouw projekten eens goed bekeken te hebben, is deze winter weer heel wat nieuws gemaakt en er zitten weer mooie tussen.
Dan de baan op, het was even wennen in de kou, maar al vrij snel konden we er aardige tijden uitpersen, rondjes in de 33 sec op de koudebaan is zeker niet verkeerd.
De bike is na al onze inspannigen deze winter zeker beter geworden vooral bocht uit trekt hij een stuk beter, alleen het door lopen wil nog niet echt.
Wel nog geprobeert met korte vertanding rijden, en inderdaat dan wil na enige tijd wel doorlopen, maar in de ronde tijd zijn we dan toch wat langzamer.
Dus de laatste rit de vertanding weer wat langer gezet, en weer een persoonlijk betere tijd gereden (32, 9 sec).
Ook de meiden hebben gereden vandaag, en dat ging ook lekker ze hebben weer lekker kunnen trainen.
Het lijkt er op dat we klaar zijn voor de eerste wedstrijd, en dan kunnen we echt zien hoe we er voor staan, maar zoals ik het nu zie heb ik er wel vertrouwen in.
Ook staan de tijden al weer op internet (Andre
KLIK HIER Tijden ZWOLLE
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
-
minibike#46
- forum gebruiker
-
Gast
-
john racing
- forum gebruiker
de eerste keer even de baan verkennen want meestal is de eerste keer
in zwolle de baan erg glad vanwege het mos en takjes of een vochtige
baan maar het viel allemaal mee wel erg koud en met de spijkerbroek onder het pak was ook geen sukses maar verder erg goed gereden
nog niet de tijden van sep 2005 gehaald maar hoop volgende week
wel deze te verbeteren
verder nog een domper sochtens heeft iemand mijn rugprotector
weg genomen het is niet zo mooi om van de clup die je vertrouw er toch
mensen tussen lopen die niet van andermans spullen af kunnen blijven
er is bij een andere jongen ook een standaart van een blata mee genomen erg triest en een slecht begin van een nieuw seizoen
maar als hij toch op een of andere manier bij iemand anders is gekomen
je kunt hem altijd nog terug brengen
verder allemaal tot volgende week en een graadje meer
groedjes john ulrich
in zwolle de baan erg glad vanwege het mos en takjes of een vochtige
baan maar het viel allemaal mee wel erg koud en met de spijkerbroek onder het pak was ook geen sukses maar verder erg goed gereden
nog niet de tijden van sep 2005 gehaald maar hoop volgende week
wel deze te verbeteren
verder nog een domper sochtens heeft iemand mijn rugprotector
weg genomen het is niet zo mooi om van de clup die je vertrouw er toch
mensen tussen lopen die niet van andermans spullen af kunnen blijven
er is bij een andere jongen ook een standaart van een blata mee genomen erg triest en een slecht begin van een nieuw seizoen
maar als hij toch op een of andere manier bij iemand anders is gekomen
je kunt hem altijd nog terug brengen
verder allemaal tot volgende week en een graadje meer
groedjes john ulrich
-
ruud
- forum gebruiker
-
#mikey#
nou die kouw paste me niet zo hoor bahhh, maar heb toch lekker me rondjes kunnen rijden na het een en het ander afgesteld te hebben mocht ik volgens mij niet echt klagen .
voor de eerste keer buiten heb ik echt geen klagen nu maar afwachten wie er volgende week allemaal bij zijn want zo druk was het niet in de puchcup
dus zal ik helaas wel iets verder naar beneden eindigen
wil nog wel even vermelden dat ik me zeer verbaasde over hoe vriendelijk de mensen in de puchcup zijn, als nieuw komer word je echt super geholpen .
dus voor de mensen die ook willen gaan racen gewoon doen !!!!!
voor de eerste keer buiten heb ik echt geen klagen nu maar afwachten wie er volgende week allemaal bij zijn want zo druk was het niet in de puchcup
dus zal ik helaas wel iets verder naar beneden eindigen
wil nog wel even vermelden dat ik me zeer verbaasde over hoe vriendelijk de mensen in de puchcup zijn, als nieuw komer word je echt super geholpen .
dus voor de mensen die ook willen gaan racen gewoon doen !!!!!
-
Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
Was zeker de moeite waard afgelopen zaterdag alleen jammer dat het zo bok koud was. Puchcup moet nog een beetje opgang komen qua opkomst maar er is idd wel sfeer onder de rijders. Ben benieuwd hoe groot het startveld gaat worden aankomende zaterdag in Zwolle.
Gr. Erik
Gr. Erik
I think I can
www.dewitracing.com
www.dewitracing.com
-
minibike#46
- forum gebruiker
Ik ben ook benieuwd hoeveel puch mannen aan de start komen het wordt vast heftig beren in de eerste paar bochten en het is nu d'r op of d'r onder.....in mijn geval kies ik voor de eerste optie...Was zeker de moeite waard afgelopen zaterdag alleen jammer dat het zo bok koud was. Puchcup moet nog een beetje opgang komen qua opkomst maar er is idd wel sfeer onder de rijders. Ben benieuwd hoe groot het startveld gaat worden aankomende zaterdag in Zwolle.
Gr. Erik
We zullen zien....
Gr.Ferdi