wie traint hem dan??schroefje schreef: en zeker een mooie rijstijl maar dat is ook niet zo raar als je ziet wie hem traint
Training Zwolle
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
-
schroefje
Zet gerry op een rolator in een bejaardenhuis en hij zal nog de snelste zijnUntiej Mini Racing schreef:Gerry verhoeven..
De snelste pasini man denk ik
Of zet hem op elke bike en hij zal t wel ff laten zien
-
double minibike
- forum gebruiker
De rijders uit het team van Gerry...worden volgens mij allemaal gekloond door hem...(behalve uiterlijk dan)
Deze rijders behoren allemaal tot de top van het minibiken..net zoals de Master himself...
Zal me eigen ook eens aanbieden voor dat kloongebeuren van hem...misschien dat ik dan ook lekker hard rond kan gaan.

Deze rijders behoren allemaal tot de top van het minibiken..net zoals de Master himself...
Zal me eigen ook eens aanbieden voor dat kloongebeuren van hem...misschien dat ik dan ook lekker hard rond kan gaan.
www.hf-racing.nl
-
schroefje
Wees blij dat ze niet allemaal op hem lijkendouble minibike schreef:De rijders uit het team van Gerry...worden volgens mij allemaal gekloond door hem...(behalve uiterlijk dan)
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar idd Gerry zet zich met hart en ziel in voor de sport en dat mag best een keer gezegt worden!!!
En vaak achter hem aanhangen leer je ook veel van dus hij moet snel maar weer in Poperinge of R'daal komen rijden.....(als mijn blok het weer eens doet vandaag weer aan worst gedraaid
-
schroefje
-
Reijs Racing Team
heeft gerry verhoeven mee gereden gisteren in zwolle..??? ik heb hem niet zien rijden en in welke klasse zou hij dan mee getraint heben modified..?? nou ik heb bij de tijden lopen kijken van de modified en gerry verhoeven stond er niet bij...
maar ik hoop dat jullie daar een verklaring voor heben..
M.v.G..Mikey..Minibikey...
maar ik hoop dat jullie daar een verklaring voor heben..
-
schroefje
Resultaat van 6 Modified en zelfbouw water - 6e*geen sponsor* Racing Team schreef:heeft gerry verhoeven mee gereden gisteren in zwolle..??? ik heb hem niet zien rijden en in welke klasse zou hij dan mee getraint heben modified..?? nou ik heb bij de tijden lopen kijken van de modified en gerry verhoeven stond er niet bij...
maar ik hoop dat jullie daar een verklaring voor heben..![]()
![]()
Datum Mar 18, 2006 4:50:00 PM
Evenement RAP Holland voorjaarstraining zwolle
Groep 6 Modified en zelfbouw water
Circuit zwolle (0.458 K)
Taken Sorteer 'Resultaat per Klasse'
Lapchart tonen
Timekeeping Brouwers
Beste Rondetijd 31.106 In Rnd 11
Beste Snelheid 53.006 door Gerry Verhoeven
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Sorry hoor,
Maar 31.1 is verdomme niet normaal !
Die 4 takt van gerry gaat ook zo zo verschrikkelijk tekeer !.. Prachtig om te zien
Elke keer de start finish over, en dat gekke motortje trekt het voorwieltje uit zichzelf de lucht in..
Dat ding loopt zooo mooi... echt prachtig om naar gerry te kijken...( als hij rijdt dan eh
)
Gerry , Top !
Die 4 takt van gerry gaat ook zo zo verschrikkelijk tekeer !.. Prachtig om te zien
Elke keer de start finish over, en dat gekke motortje trekt het voorwieltje uit zichzelf de lucht in..
Dat ding loopt zooo mooi... echt prachtig om naar gerry te kijken...( als hij rijdt dan eh
Gerry , Top !
Laatst gewijzigd door üntiej#21 op zo 19 mar 2006, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
-
double minibike
- forum gebruiker
Mike....Gerry heeft alleen op het laatst even gereden om te laten zien dat hij nog steeds bij de top hoort....
Draaide met gemak 5 rondjes van iets boven de 31 sec...dus de snelste ronde van de dag was geen uitschieter
en om Gerry te zien rijden moet je goed opletten...voordat je het weet stijgt die op met die gele kanarie van hem..
Draaide met gemak 5 rondjes van iets boven de 31 sec...dus de snelste ronde van de dag was geen uitschieter
en om Gerry te zien rijden moet je goed opletten...voordat je het weet stijgt die op met die gele kanarie van hem..
www.hf-racing.nl
-
Gast
Mikey, Gerry reed met een niet gerelateerde transponder(dus niet aan zijn naam gekoppeld)schroefje schreef:Resultaat van 6 Modified en zelfbouw water - 6e*geen sponsor* Racing Team schreef:heeft gerry verhoeven mee gereden gisteren in zwolle..??? ik heb hem niet zien rijden en in welke klasse zou hij dan mee getraint heben modified..?? nou ik heb bij de tijden lopen kijken van de modified en gerry verhoeven stond er niet bij...
maar ik hoop dat jullie daar een verklaring voor heben..![]()
![]()
Datum Mar 18, 2006 4:50:00 PM
Evenement RAP Holland voorjaarstraining zwolle
Groep 6 Modified en zelfbouw water
Circuit zwolle (0.458 K)
Taken Sorteer 'Resultaat per Klasse'
Lapchart tonen
Timekeeping Brouwers
Beste Rondetijd 31.106 In Rnd 11
Beste Snelheid 53.006 door Gerry Verhoeven
dan komt hij niet voor op de uitdraai, maar hij heeft wel degelijk gereden.
Thuis heb ik de transponder aan zijn naam gekoppeld en toen op internet gezet.
Baan record staat nog altijd op naam van Ivo v Dulmen 30.897sec
grt andre
-
schroefje
Die bike loopt gewoon HEEEEL goed en wat nog belangrijker is gerry weet met het vermogen om te gaan een 4-T rijd heel anders daar moet je echt mee op het gas rijden en mensen die 4-T rijden of ooit er op hebben gereden weten wat ik bedoel.Untiej Mini Racing schreef:Sorry hoor,
Dat ding loopt zooo mooi... echt prachtig om naar gerry te kijken...( als hij rijdt dan eh)
Gerry , Top !
-
dm minibike racing #30