Hallo iedereen,
Ik had even een vraagje,
Klopt het dat theo van hemmen bij elke wedstrijd 2ehands regenbandjes bij heeft.Want mocht het erg hard regenen zaterdag dan koop ik effe 2 regenbandjes bij hem.IK had van joost vd woude gehoord dat deze tegen de 25euro de stuk waren klopt dit ???
Nouja ik hoor het wel greetz ruud
ja jeroen ik ben hier in tilburg ook nog proberen te regelen om regenbanden te krijgen maar dat komt allemaal op morgen aan dus dat word kantje boord Maarja ik ga er eerst vanuit dat het nog wel droog blijft maarja mocht het niet zo zijn dan is het op slicks onbegonnen werk.
Goede tweedehands regenbanden zijn schaars.. Meestal worden ze helemaal op gereden..
Ik zou er ook twee velgen bij kopen en misschien ook een paar schijven.
Als de zon schijnt en het klaart op, dan is de baan meestal redelijk snel droog.. Dan wordt het druk bij Theo en Vincent, omdat iedereen banden moet omleggen..
HHmm 2e hands regenbanden is dat ook al handel???
zal ik de oude regenbanden maar in de auto gooien morgen.
4 oude is dus 1 nieuwe, heb ik toch weer een setje nieuwe als het meezit
grt andre
Toevallig had ik banden liggen die 1 heat waren gebruikt. Aangezien ik nooit meer een NMC wedstrijd zal gaan rijden, heb ik ze verkocht. Samen met veel andere spullen. Een demo ga ik misschien nog wel rijden, deze gaan toch niet door met regen...
Koen schreef:Toevallig had ik banden liggen die 1 heat waren gebruikt. Aangezien ik nooit meer een NMC wedstrijd zal gaan rijden, heb ik ze verkocht. Samen met veel andere spullen. Een demo ga ik misschien nog wel rijden, deze gaan toch niet door met regen...
even off topic gaan wedstrijden niet meer lukken?
of heb je er geen zin meer in
hey ruud dan moet je theo van hemmen even bellen hij heeft not 2 regen banden van mij liggen met velgen alleen zijn de velgen van de grc en 2e hands regen banden als je geluk heb dan heeft hij er nog een paar
gewoon even bellen dan neemt hij ze wel mee kan je die om laten leggen
groeten peter #30 zie je morgen