Zoals jullie van gewend zijn eerst de ballet foto's. Het was namelijk een beetje gald. Deze keer zelfs volle actie foto's. Op de meeste foto's glijden of lopen ze nog.
Dus heel veel kijk plezier.
Eerst de val parijen:
Ik doe het niet snel. Maar op verzoek.
Groeten Twan
Laatst gewijzigd door Twan op ma 17 apr 2006, 07:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Je bent nu al uitgeroepen tot top foto graaf van het N.M.C. super dat je dit voor ons allemaal doet.
En Twan mijn niet kunnen betrappen op een uitglijder deze keer.
En een top prestatie van MIKE BOOT door RIENK in de laatste manche voorbij te steken Je moet namelijk flink kunnen sturen om deze mannen bij te kunnen houden.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Erik de Wit schreef:Sjesus Twan wat een super mooie foto's zeg, je mag blijven. Wanneer neem je de Puch eens mee dan kun je een keer meerijden met ons.
hey Twan gave foto's man!
Maar ik zag dat je in de grote bocht foto's aan het maken was van mij maar ik zie ze er jammer genoeg niet bij staan heb je die misschien ook nog,ik ben er wel nieuwschierig naar....
ik rij in de puchcup,nummer #46 zwart oranje pak met een kawasaki groene bike en groene helm met een blauw vizier...en reed op de 2e of 3e plaats
mail ze maar als je ze hebt ofzoiets dergelijks....alvast bedankt
Gr.Ferdi...
Zal even kijken. Ja ik heb 346 foto's gemaakt en ik selecteerd gewoon wat. Dus zal even zoeken. Maar vandaag niet meer. Ben namelijk een klein beetje moe. Dus nu even een potje bier en dan plat