Zoals een ieder denk ik dat het vandaag weer goed ging,er waren wat heren met een nieuwe fiets maar die hebben denk ik aardig kunnen rijden
het was met momenten wat druk op de baan maar al met al toch een ieder zijn ronden kunnen rijden.
Vandaag hebben we ook het nieuwe team lid van Rit racing aan het werk gezien Danny top je laat zien dat je uit juiste houd gesneden ben.
De race was ook weer top,de kleinste maar ook de beste van stal stond op de eerste rij,na twee bochten nummer 1 dus weer even binnen halen nummer 2 voorbij laten en weer gaan jammer ventje net niet gered.volgende keer komt het wel goed.
Dan de race van de (grote)mannen de race opzich was leuk,Ed had zijn dag niet dus het was vandaag een makkie.
MAAR ik had een ieder gezegd dat we versterking kregen en deze man ging ervoor uitslag,RIT racing Guus nummer 1,RIT racing Ed nummer 2 en ja daar komt hij,RIT racing Danny nummer 3, nou zijn er nu nog vragen of RIT racing echt snel is?Dacht het niet.
De jongens van RRT racing begonnen achter aan (ik hoorde opdracht van de team chef,foutje?
Nou ik heb weer genoten en tot Zondag
Gr Haagse MiniGuus