ACHTER TANDWIEL
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Tobias..(H)
ACHTER TANDWIEL
heej
ik ben bezig met me achtertand wile er af te halen maar het lukt niet egt:S ik krijg hemniet los gedraait..:S wat moet ik doen??
HELP
ik ben bezig met me achtertand wile er af te halen maar het lukt niet egt:S ik krijg hemniet los gedraait..:S wat moet ik doen??
HELP
-
NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
PIR3lly
-
Tobias..(H)
-
thomas1991
- forum gebruiker
-
Tobias..(H)
-
NRGizer
- forum gebruiker
- Contacteer:
Of gebruik haardroger (heel lang verwarmen dan). Slagschroevendraaier gebruiken is natuurlijk ook optie maar pas op als het aluminium is (spreek uit ervaring). Je nieuwe tandwiel kan natuurlijk terug loskomen door de trillingen maar af en toe eens nakijken en vastdraaien of tube locktite gaan kopen.
-
Tobias..(H)
-
Justin
- forum gebruiker
Dat lijkt me zeker geen goed planTobias..(H) schreef:Oke ik ga et proberen met een deo fles en een aansteker maar kijk als ik me nieuwe er op zet he en vast draai kan ie dan los gaan want dat zit er niet meet van die lijm op!
het moet echt wel lukken met een aansteker alleen.. pak anders zo'n kaars aansteker,, met een loop van 10cm, dat verbrand je je vingers niet..
en als het dan echt op geen manier losgaat.. dan moet je het helaas afslopen en een nieuw draad tappen
Waarom moet hij er eigenlijk af?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Tobias..(H)
-
Gast
-
kleine_duivel
- spammer
-
fryslan boppe
- forum gebruiker
sry
denk er om dat je de kop niet breekt dan moet je het uitboren
Laatst gewijzigd door fryslan boppe op wo 12 apr 2006, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
thomas1991
- forum gebruiker