Ik ben ook weze trianen in genk ik vind het echt een suprrr mooie baan geen hobbels, je kan het gas helemaal opentrekken en je komt zo met je knieën aan de grond(EINDELIJK )
daan hoezo zit jij nu in de C ??
Ik zou eigenlijk ook in de C zitten maar ik was 0,2 kilo te zwaar ik was 48,8 en ik moest 45,1 zijn duss ik was er in het begin flink pissig over
Ik kom misschien ook nog terug naar de C daar kan ik veel beter mee
Ik ben ook weze trianen in genk ik vind het echt een suprrr mooie baan geen hobbels, je kan het gas helemaal opentrekken en je komt zo met je knieën aan de grond(EINDELIJK )
daan hoezo zit jij nu in de C ??
Ik zou eigenlijk ook in de C zitten maar ik was 0,2 kilo te zwaar ik was 48,8 en ik moest 45,1 zijn duss ik was er in het begin flink pissig over
Ik kom misschien ook nog terug naar de C daar kan ik veel beter mee
Daan was de laatste die overgeplaatst kon worden.(moet nog gewogen worden)
De klassen zitten vol dus schuiven gaat niet meer.
Peildatum voor gewicht was dus de eerste CUP wedstrijd !
Iedereen in de Junioren en veel in de Senioren A worden gedurende het jaar zwaarder, dit zou dus betekenen dat er leegloop in de ene en een te veel in de andere klasse zou ontstaan.
Dit gaat niet meer, door de nu al overvolle klassen.
Junioren C rijd samen met A en is vol.
Senioren B is ook vol.
Mensen dit is een verslag topic geen on nozelen dingen op dit stuk van het forum stuur elkaar dan een PB of spreek elkaar op msn maar dit gedeelte is voor verslagen dus niet meer oftopic..
Ik kom zeker een keertje langs
Ik ben nu eigenlijk het indoorrijden gewent , trouwens ff naar genk is een pleuris eind rijden. 180km voor nederlandse begrippen ver (denk ik)
Waarschijnlijk tot dan!
ik ben laatst ook met me vader naar genk geweest ik denk dat jullie wel hebben gelezen dat hij heel hard was gevallen en dat hij met een biefstuk naar het ziekenhuis moest maar was wel luek je kan er ook lekker hard dus voor als je naar genk gaat het is er luek om te trainen
tis er ook nooit zo druk