Jep.... ging lekker gisteren, ff goed kunnen trainen en jammer dat Guus en Ed niet aan het rijden waren maar die gasten hebben dat ook niet nodig, maar wie weet hebben wij hier voordeel van en verslaan we zondag de Golden Girls.....Jep en toen werd ik wakker....
Maar op dagen zoals gisteren zijn er trainings maatjes genoeg en tijdens mijn rondjes kwam onze grote over actieve vriend(ben ff zijn naam kwijt) aan mijn achterwiel en begon weliswaar te pushen dus de tig rondes die we aan het strijden waren waren ook om te rijden maar ook om te zien een genot, we werden ook als helden binnengehaald

Whahaha. Ook Bo reed weer lekker rond, en reed zelfs de vonken van de baan(alleen de rechter bochten dan) erg leuk om te zien die vonken regen als ielangs start/finish komt.
Ook tof dat oudgediende Andre ff kwam kijken, wie weet pakt ie zijn bike weer op na het zien van al dat racegeweld en kunnen we deze snelle bink weer op de baan zien schitteren, maar ben bang van niet
Er zijn helaas ook wel eens pechvogels, zo las ik het verhaal van Tai chi 16 met de groene GRC GP, ik heb je zien staan, helaas niet zien rijden maar na je verhaal te hebben gelezen snap ik waarom, ja is balen dat het op die manier is gegaan maar het is en blijft een mechanische sport en soms doe je er verdomd weinig aan, ik hoop dat je er met nicolaas gaat uitkomen. en hoop snel die gifgroene GRC in poeldijk te zien.
Tot Zondag Racemakkers