Zelfbouwmini en chineesje..laden kan even duren-->veel fo

Alleen voor zelfbouw bikes - Only for custom made bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Ziet er leuk uit die zelfbouw..
Ik zou alleen je frame een heel stuk korter maken..
Dat maakt em veel mooier en kan je em teminste een minibike noemen.. :wink:
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Gast

Bericht door Gast »

jah hijs idd wel beetje lang, en het blok moet ook wat hoger want er past nu haast geen uitlaat onder. iig wel beetje zitruimte haha.

ik ga hem nog wel spuiten maar weet nog niet welke kleur. Die blauwe is idd een ander frame, dat was de oude minibike, we zijn hierna helemaal overnieuw begonnen.

Het project heeft nog haast niks gekocht omdat ik al wat onderdelen had.
Ik had nog een compleet blok, remhendels, kabels, ketting, tandwielen, handsvaten, 70cc cilindertje, benzinetankje, balhoofd en nog wat dingetjes.
Tot nu toe heb ik alleen metaal moeten kopen, was geloof ik 15 euro ofzo haha en een voorvork en 2 spaakwielen 2dehands gekocht.
was iets van 40 euro ofzo dacht ik, weet nie meer precies.
dus zeg rond de 55 euro in totaal tot nu toe.
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

ziet er grappig uit, leuk om te beginnen lijkt mij, en je leert er zeker erg veel van!
zoals dat je balhoofdhoek nu niet klopt, en je die in het vervolg beter anders !CENSUUR! plaatsen..
dit zal niet erg aangenaam sturen zoals het nu is :roll: :P

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

ik heb niet echt problemen met sturen eigenlijk, gaat prima zo :D, maar mssn dat ik bij een volgende mini, dat ik het anders doe, die balhoofdhoek.
ik rijd nu ook nog geen wedstrijden enzo dus waarschijnlijk merk ik er daarom weinig van dattie niet goed staat :P
TimReitsma

Bericht door TimReitsma »

Wat heb je gedaan met je eerste zelfbouw?
Uiterlijk is misschien niet zo mooi.. maar daar kan je nog vanalles aan veranderen, dus niet zo zeuren iedereen. :P
Gast

Bericht door Gast »

Ik wilde een nieuwe maken en proberen die beter te maken dan de eerste. En het is gelukt :P die nieuwe zelfbouw rijd fijner dan de oude.
Ik had ook die oude aan kunnen passen maar tis leuker en makkelijker om dan gelijk een hele nieuwe te maken.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

doe dat dan bijv doormiddel van de tekeningen van John W
Aikido gast
forum gebruiker

Bericht door Aikido gast »

Stamponijntje schreef:Ik wilde een nieuwe maken en proberen die beter te maken dan de eerste. En het is gelukt :P die nieuwe zelfbouw rijd fijner dan de oude.
Ik had ook die oude aan kunnen passen maar tis leuker en makkelijker om dan gelijk een hele nieuwe te maken.
foto's mischien kwil el zien hoe dat ding eruit ziet
GRC RR #17 Senior standaard
Bertus
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Wel grappig ding, die zelfbouw. Maar niet mijn smaak. De chinees is al een stuk beter 8)
Gast

Bericht door Gast »

Aikido gast schreef:
Stamponijntje schreef:Ik wilde een nieuwe maken en proberen die beter te maken dan de eerste. En het is gelukt :P die nieuwe zelfbouw rijd fijner dan de oude.
foto's mischien kwil el zien hoe dat ding eruit ziet
fotos staan op pagina 1.
Plaats reactie