Ook wil ik graag zelf een voorvork maken, maar ik weet eigenlijk niet hoe? hebben jullie een idee?
En kan iemand me zeggen welke materiaal ik nodig ben voor het frame en het voorvork en een home-made stuur, en ook hoeveel en wleke maten etc! En moet je perse zo'n polini tank gaan gebruiken of is er ook een andere goedkopere manier. wil later mooier maken zegmaar.
Bedankt, ik zal die site ook ff doorstruinen. Hoeveel geld ben je trouwens ongeveer kwijt voor het materiaal voor het frame? (bij de ijzerhandel vandaan)
op marktplaats staan zelfbouw frames met een voorvork en handvaten+ remhendels voor 77 euro.. hier kunnen de kappen van een polini 911 zo op maar er kan ook een chinese tankzit op.. het puchblok kan er zo onder gehange worde en 6,5 inch velgen kunnen er zo in..
Ik denk niet dat ik tegen die 500 aan zal zitten, want ik koop 2ehands puchblokje bij kameraadje en spulle bij ijzerboer en kappen laat ik eerst zitten wil um waarschijnlijkk anders afwerken. voorvork en die andere digen kan ik goiedkoop krijgen dus dat scheelt wel.
Ik woon in groningen (ter apel) het is het niet waard om daar voor naar hengeloo te rijden maar bedankt voor het aanbod