zoetermeer
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
zoetermeer
woensdag avond was het zover na veel gebel en gezeur mochten we een paar rondjes proef rijden... een uur.. het rit team was er en ik..
bij binnenkomst keek ik toch even vreemd rond op het net zag het er anders uit .. even wat drinken en dan de baan. ik moet zeggen als je de baan op rijd heb je al grip .. er lig meer rubber dan op een anderre baan. we hadden het er gelijk naar ons zin haakse bochten en een paar rechte stukken en een lange bocht richting start finish. zelfs ik kreeg mijn knieen in elke bocht aan de grond. het is anders dan ergens anders en het is een moeilijker circuit dan poeldijkl.. maar het is erg leuk..
bvedankt ed, guus, micheal, die man op die gele motor,oeps naam vergeten dat jullie er ook waren..
en de rest is voor jou danny
kom in iedergeval allemaal naar de try out en maak ons minibikers een circuit rijker
groeten marco en rij veillig
bij binnenkomst keek ik toch even vreemd rond op het net zag het er anders uit .. even wat drinken en dan de baan. ik moet zeggen als je de baan op rijd heb je al grip .. er lig meer rubber dan op een anderre baan. we hadden het er gelijk naar ons zin haakse bochten en een paar rechte stukken en een lange bocht richting start finish. zelfs ik kreeg mijn knieen in elke bocht aan de grond. het is anders dan ergens anders en het is een moeilijker circuit dan poeldijkl.. maar het is erg leuk..
bvedankt ed, guus, micheal, die man op die gele motor,oeps naam vergeten dat jullie er ook waren..
en de rest is voor jou danny
kom in iedergeval allemaal naar de try out en maak ons minibikers een circuit rijker
groeten marco en rij veillig
overtuigen
we moesten de mensen even overtuigen dat het veilig was. en met een paar mensen is het ook beter om te kijken of een circuit iets is. dan met 30 tegelijk.. dus ja we hebben een beetje proef gereden. we hebben ze lekker gemaakt voor jullie
groeten marco
groeten marco
-
Polini-Michael
- forum gebruiker
-
Polini-Michael
- forum gebruiker
hij is ....
lekkkkkkelllllll