Ik vroeg me nest uit om lekker te gaan rijden in zoetermeer,
aangekomen daar, betaald stickertje opgeplakt warm laten lopen en btje gereden al gauw kom ik erachter dat me stuur enorm raar stuurt met een btje tegenzin.
verder was me achterrem totaal losgeschoten en me voorrem liep aan, en dit terwijl gisteren tijdens nakijken alles het nog deed !
ik was snel naar scooter dynamic gegaan met me pa en een nieuwe remkabel erin laten zetten en se hadden me stuur weer gefixt dus ik ga weer naar de kartbaan toe en ik rijd *RECORD* 2/5(ja en een half,) en PLOTS stopt me achterband en ik sta stil, ik de mini naar benede gedragen en ik vreesde al het ergste maak me koppelingshuis los en jup wat zie ik alle fcking 2 de schoentjes er helemaal af, braam in me huis en mme segmentjes zien er ook niet fris meer uit. dat was het ik kon gelijk inpakken en naar huis!
En dit terwijl ik Donderdag nog naar Hank was gegaan om koppelingetje op te halen die die opnieuw had bekleed, de schoentjes waren gelijk gemaakt en afgesteld op Toerental als ik me niet vergis.
snap er dus ook de ballen niet van want dit is de eerste X rijden en gelijk weer mis heb gewoon nog steeds niet fatsoenlijk kunnen rijden op dit ding, weet dat het geld kost maar om me nou ff 1 rondje te gunnen...
scooter dynamic zei dat het allemaal veelste strak was afgesteld de koppeling maar dat snap ik niet want Hank had dit precies goed gezet op toerental en ik heb er verder al helemaal niet aangezeten en het is niet die 1 die eraf is gevlogen maar OOK de andere dus alles is mol !!
zit me niet mee maar verdr was het wel druk en goed bezocht dus denk dat ze er voortaan gaan minibiken.
groeten, een boze-teleurgestelde minibiker