Ik heb vandaag mijn oude minibike verkocht en gelijk mijn nieuwe op gehaalt
Hieronder alvast een paar foto's zoals ik hem heb gekocht!
Van boven:
De volle kuip:
Zijkant:
Nog een keer zijkant:
Voorwiel:
Ik kan er maar geen genoeg van krijgen:
Motorblokje:
Vanaf de achterkant:
Zo genoeg fotos voor vandaag...
Hier nog even mijn plannen ik wil alles goed afstellen enzo en alles goed vast draaien etc.
Daarna wil ik dit met mijn kappen gaan doen, ik weet nog neit of ik het frame ook spuit en er komen nog 2 retro strepen op de kappen van voor naar achter...:
Eigen ontwerp:
Updates volgen
Laatst gewijzigd door Daniel52 op do 03 aug 2006, 22:06, 5 keer totaal gewijzigd.
je moet er moutainbike remhendel op zetten dan remt je bike veel beter want bij onze remmen valt bijna niks af te stellen.
en je spatbord voor zit verkeer vast
Wow, wat een supergaaf ontwerp dat oranje met de nederlandse kleuren!! Nu nog in het zwart onder de nederlandse driekleur de tekst "If you ain't Dutch you ain't much" en hij is helemaal af
rodericky14 schreef:je moet er moutainbike remhendel op zetten dan remt je bike veel beter want bij onze remmen valt bijna niks af te stellen.
en je spatbord voor zit verkeer vast
Oke ik zal is kijken maar wat is er verkeerd aan het voorspatbord? moet hij aan de buitenkant die gelen dingetjes zeg maar?
Zo die kleuren samen stelling is erg mooi zeg! echt heel mooi daniel!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
HEt begint een aardige revolutie te worden met al de Blata's B1 , Ze worden allemaal gepimpt en sommige hebben nog niet eens gerede
Maar goed: Gaaf gedaan dat oranje en : land huphup hol
Word ook een mooi fietsje Verder suc6 met pimpen