28 mei poeldijk

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

vmaxservice

28 mei poeldijk

Bericht door vmaxservice »

zo vandaag mijn eerste keer op de bike gereden op een baan.
wat een k.u.t dag.
tweede rondje vol op mijn plaat na een heuvel de heuvel voor start finish
afstelling carburateur helemaal klote!!
afstelling koppeling klote.
tijdens val het frame van mijn polini bij blokophanging helemaal afgebroken.

ik ga dus terug naar hank voor mijn koppeling en voor het afstellen van mijn carb want ik moet nog zo;n naald hebben.
wim al gebeld voor een framegedeelte

pff kost mij weer geld!!

grtz,

iwan

ps:angeleye hoe is het??
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ik ben vandaag ook fijn op me plaat gegaan :? Ook de brug bij start/finish. Ik gaf op de heuvel nog te veel gas, ja en toen schootie onder me kont vanaan en vloog ik feestelijk naar voren.. Verder nergens last van, alleen de radiateur lekt, achtertandwiel is iets krom en een steppie was afgebroken. Worden weer wat nieuwe onderdelen..

Verder loopt de bike echt super, gaat echt hard :D en heb ik langer gereden dan de vorige keer en heb ik geleerd nooit op de top van de brug volgas, kan wel maar leun dan goed naar voren..

Volgende keer weer lekker knalle, kan altijd nog harder op me bek gaan 8)

AE
Gifkikkertje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gifkikkertje »

Ik vond het een pracht circuit, eerst mijn koppeling ingereden en meteen de baan verkend. Daarna op snelheid ging heel lekker, alleen de heuvels als je teveel gas gaf ging je bijna op je plaat. Het gebeurde dus ook vaak dat mijn voorwiel van de grond kwam op de top van de heuvel maar als je dook ging het wel en kon je gewoon hard. op het laatst wedstrijd. eerst de beginners en daaarna de gevorderden, Ik ging op het begin goed mee met de gevorderden bij de start 2de mar al vlug werd ik ingehaald door 2 man en door een remfout later nog eens. Maar een ding kan ik wel zeggen het was een leuk dagje Poeldijk geweest.

groeten
Gifkikkertje
Laatst gewijzigd door Gifkikkertje op zo 28 mei 2006, 17:33, 2 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.kevinvanrossum.nl][img]http://img70.imageshack.us/img70/2046/bannerforumds7.jpg[/img][/url]
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

Was wel leuk vandaag! Goed me rondjes kunnen rijden 8)

Helaas in het laatste kwartier sprong me uitlaat veertje stuk, ik had nog veertjes liggen maar die pasten helaas niet :( .
Dus geen race voor mij...

@AE, Ik ben ook een keer van de laatste heuvel gevallen. Teveel gas en maakte een wheelie die ik niet terug kon zetten. Nu laat ik eventjes gas los als ik op de top ben en goed naar voren leunen en weer gas.

Ik ben er weer dinsdag!

Grtz.
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
minibike 4 live
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

ik was vandaag ook voor het eerst op de kartbaan in poeldijk geweest
egt een top baan :D
maar helaas de laatse 15 minuten me koppelingsveer kapot, gelukkig had ik er nog 2 thuis liggen maar over die heuvels: al geef je te veel gas dan ga je zeker op je plaat
DUS GEWOON GAS TERUG NEMEN EN ER RUSTIG OVERHEEN :lol:
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Dannyrossi46
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Dannyrossi46 »

het was voor mij ook een top dag... ondanks dat mijn maatjes van de RIT Racing en RRT en REHORST er niet waren,dacht ik eerst dat het heel rustig zou zijn.....
en toch alles bij elkaar zo'n 27 rijders...en tot mijn grote verrassing kwam Mikey (Mike Boot) binnen lopen... we hebben lekker kunnen dollen en hij een beetje zijn bike afkunnen stellen.. verder lekker kunnen knallen en vandaag en keer niet op me plaat :D

en wat de bruggen betereft..ik denk veel oefenen en dan komt het goed...
maar boven op de brug NOOIT gas geven
dan weet je al bijna zeker dat het verkeerd afloopt..

ik zou zeggen allemaal weer bedankt en tot dinsdag.. of anders tot de volgende keer...
Groetjes
Danny
Laatst gewijzigd door Dannyrossi46 op zo 28 mei 2006, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
MuK

Bericht door MuK »

zo, poeldijk was ook weer geslaagd

ik heb zelfs gratis vliegles gehad 8) alleen nu is mijn linkerknie een beetje dik/blauw. maar dat hoort erbij.

ook vloog mijn ketting en nog af en die schoot in mijn tandwiel. daardoor blokkeerde mijn achterwiel en ik gleed weer sierlijk onderuit. toen maar de kromme schakels van mijn ketting recht gebogen en hij deed het weer perfect.

de race ging ook wel lekker, alleen mijn start was niet wat het moest zijn. toen deed ik een kleine inhaalrace en kwam op een mooi stukkie lege baan. ik ging wel lekker, soms mijn bike driften enzo maar dat is altijd wel leuk :wink:

ik hoop weer snel in poeldijk te rijden!

*MuK
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

de volgende keer ben ik er ook
MuK

Bericht door MuK »

zo, ik zit nu hier met spierpijn en een dikke knie en pijn aan me reet. was dus een besste klapper die ik gister maakte :)

*MuK
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

Nog van je vliegles? of van je ketting :wink:

Grtz.
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
MuK

Bericht door MuK »

van mijn vliegles :lol:

met mn ketting was een onschuldig glijpartijtje

*MuK
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ik ben Dinsdag misschien een trotse eigenaar van een GRC laser, zodat ik mij wat meer kan concenteren op het rijden i.p.v. het sleutelen.

Heb Dinsdag een hele avond de tijd om hem te leren kennen.

Het rijden vond ik ook wel lekker gaan ondanks mijn gescheurde spruitstuk waardoor ik valse lucht aanzoog en hij slecht optrok.
www.Indoorminibike.nl
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

DoC schreef:Ik ben Dinsdag misschien een trotse eigenaar van een GRC laser
Toevallig die hier van het forum...?
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Ja die van Polini_Michael
Toch?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Jup misschien wel ja :wink:.
www.Indoorminibike.nl
Plaats reactie