Ik had mijn proma 2x zo hoog en ik raakte de grond nog
*Lg*
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Jah Dan Wat! Wat zit je die kerel zo af te kraken. In plaats van dat je hem eens een complimentje geeft en hem probeert te helpen.Lg tweewielers schreef:Met die uitlaat kan je zeker weten niet plat![]()
Ik had mijn proma 2x zo hoog en ik raakte de grond nog![]()
*Lg*

Moet ik hier bang van wordenNicolaas-racing schreef:Jah Dan Wat! Wat zit je die kerel zo af te kraken. In plaats van dat je hem eens een complimentje geeft en hem probeert te helpen.Lg tweewielers schreef:Met die uitlaat kan je zeker weten niet plat![]()
*Lg*
Ik zal eerlijk zijn het is niet de mooiste bike maar ik vind je goed bezig. Blijf gewoon je ding doen en laat die haters zoals LG maar lekker in hun waardeloze waarde!
Rick blijf je ding doen!
Hahaha wat doe je nu zelf dan?Lg tweewielers schreef:Nicolaas-racing schreef:Jah Dan Wat! Wat zit je die kerel zo af te kraken. In plaats van dat je hem eens een complimentje geeft en hem probeert te helpen.Lg tweewielers schreef:Met die uitlaat kan je zeker weten niet plat![]()
*Lg*
Ik zal eerlijk zijn het is niet de mooiste bike maar ik vind je goed bezig. Blijf gewoon je ding doen en laat die haters zoals LG maar lekker in hun waardeloze waarde!
Rick blijf je ding doen!
Ten tweede :
Ga als je blieft geen modje spelen mensen zoals jij moeten een bann
*Lg*

Slijmmmmm ...-Rick schreef:dankje wel positieve mensen![]()
ik vind hem zelf ook niet de mooiste maar bedankt voor jullie respect !
Kap nouw eens met die lompe reacties, je stuurde me ook al pb die nergens op sloegLg tweewielers schreef:Slijmmmmm ...-Rick schreef:dankje wel positieve mensen![]()
ik vind hem zelf ook niet de mooiste maar bedankt voor jullie respect !
als je de voorvork anders last dan zal je wegligging ook beter worden .. het is echt een wereld van verschil
*Lg*