na een tijdje wachten heb ik eindelijk mijn ijzer binnen. ik was vandaag meteen aan de slag gegaan met het frame en het is eigenlijk makkelijker dan verwacht.
ketting spanner
verder heb ik ook maar nieuwe voorvork stokken gehaalt want zoals je kunt zien zit er gewoon een gat in die chineese !CENCUUR! dingen.
ik heb trouwens nu een mooi adresje gevonden voor dingen die moeten worden gedraait, daarbij is het helemaal gratis als je hun de spullen geeft dus kan ik me is flink uitleven :Ddit was het zo wel een beetje tot nu toe. morgen zal het frame waarschijnlijk al af zijn.
Wilko schreef:Wordt mooi
Jammer dat je het niet meer met een kartblok doet, maar een puchblok, die flink opgevoerd is kan ook lekker hard blazen
meschien het volgende project he ik zat er zelf ook al over na te denken want eigenlijk vind ik het bouwen leuker dan het reiden er van
gisteren ff bezig geweest met de voorvork
en de remklouw houder
jammer genoeg zitten de gaatjes 0.5 mm te dicht bij elkaar maar daar vind ik wel wat op.
nu snel gaan leren want anders blijf ik weer zitten en moet ik van school af omdat dit al de 2e keer word
wat is er dan mis met mijn afb. ? hij doet hij bij mij gewoon goed hoor.
net even 2 beugeltjes gemaakt voor mijn voorspadbordje vast te zetten en gelijk maar 4 tappen er in laten zetten. ziet er zo een stuk beter uit als het spadbord vast zit jammer genoeg vond mijn tapman het minder leuk toen hij er achter kwam dat het hard staal was wat je met fabrieks tappen moet maken. maar ja hij krijgt van mij wel een nieuw tapje