appie's bike is klaar !!! UPDATE video pag 3
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
abdullah_70
- doede46
- forum gebruiker
wel grappig dingetje, maar ik denk dat je hem te snel in elkaar hebt willen bouwen..
de balhoofd hoek klopt niet, en die bocht die je aan je uitlaat hebt gelast had ook wel iets netter gekunt. en ik had vooral een dikkere pijp genomen.
denk dat dit de uitlaat erg belemmert kwa prestaties..
verder is het beter dan dat de bike was
MvG DoeDe
de balhoofd hoek klopt niet, en die bocht die je aan je uitlaat hebt gelast had ook wel iets netter gekunt. en ik had vooral een dikkere pijp genomen.
denk dat dit de uitlaat erg belemmert kwa prestaties..
verder is het beter dan dat de bike was
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-
abdullah_70
-
--ralph--
ik vind het wel een geinige bike,
wat al gezegd is, je balhoofdshoek is veel te groot, als die kleiner is rijdt het ook fijner vind ik.
die lamp is echt fout maar wel handig als je in de avond nog wilt rijden.
de uitlaat lijkt mij een Gianelli NRX voor peugeot scooters (speedfight bijvoorbeeld) een vriend van mij heeft een nieuwe NRX en die lijkt er verdacht veel op.
to the point: de uitlaat is uitermate geschikt om te gebruiken, ik heb er namenlijk ook een onder mijn bike hangen.
veel suc6 en plezier nog met je mini.
groeten ralph
wat al gezegd is, je balhoofdshoek is veel te groot, als die kleiner is rijdt het ook fijner vind ik.
die lamp is echt fout maar wel handig als je in de avond nog wilt rijden.
de uitlaat lijkt mij een Gianelli NRX voor peugeot scooters (speedfight bijvoorbeeld) een vriend van mij heeft een nieuwe NRX en die lijkt er verdacht veel op.
to the point: de uitlaat is uitermate geschikt om te gebruiken, ik heb er namenlijk ook een onder mijn bike hangen.
veel suc6 en plezier nog met je mini.
groeten ralph
-
abdullah_70
-
abdullah_70
-
abdullah_70
-
abdullah_70
vandaag had ik eff de voorband uitelkaar gehaald en zag dat de lagerballetjes versleten waren dus moet ik nieuwe kope dat was de reden dat die steed vast ging lopen ik heb nu eff en fietsen band op gedaan en eff een filmpje gemaakt ik rij ermee op straat dus geen negatieve reacties en schelden want niemand belt hier de politie enzo en niemand heeft last ervan
hier zie je mijn mini op volle snelheid zonder remme
:P deremmen had ik er nog niet op gedaan dus moest ik remme met mijn voeten op grond en heb hier nog ook geen steppies erop
http://www.youtube.com/v/J4ylGHAIVDQ
hier zie je mijn mini op volle snelheid zonder remme
http://www.youtube.com/v/J4ylGHAIVDQ
Laatst gewijzigd door abdullah_70 op za 22 jul 2006, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kleine_duivel
- spammer
-
abdullah_70
ja ik weet loopt veel lekkerder en sneller en geen kans op kappote ketting wat vaak gebeurd bij chineze bikes
na het rijden waren mijn shoennen wel gloeiend heet haha kwam omdat ik met me voeten remde wel 20 meter nodig om te stoppen met volle snelheid hoe hard loopt die volgens jullie op de filmpje
na het rijden waren mijn shoennen wel gloeiend heet haha kwam omdat ik met me voeten remde wel 20 meter nodig om te stoppen met volle snelheid hoe hard loopt die volgens jullie op de filmpje
Laatst gewijzigd door abdullah_70 op zo 23 jul 2006, 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.