EK STADSKANAAL

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
denracer4
forum gebruiker

EK STADSKANAAL

Bericht door denracer4 »

Ik heb zelf het Ek gereden.... het Ging echt super....
Vorig jaar had ik ook ek gereden maar kwam toen op stadskanaal niet verder dan een tijd van 27,3
Dit jaar reed ik heel vaak 26.5 constant en zelfs de laatste dagen 26.4 en 26,3 ging allemaal ontzettend lekker
Ik was als 9de gekwalificeerd van de 19 rijders die mee deden in de senior open/midi.
Ik ging de eerste wedstrijd dus als 9de van start, ging allemaal ontzettend lekker. Alleen erg jammer dat ik en Danny van hemmen de hele tijd werden opgehouden door een Italiaan, we vochten met zijn drieen om plaats 8.
Helaas was het niet gelukt om hem in te halen maar al met al een heel goed resultaat een 10de plaats.

De 2de race verliep nog veel beter. maar helaas kwam er pech bij kijken
Mocht weer vanaf een mooie 9de plek vertrekken, maar had een super slechte start. kwam door als 12de ofzo.
Na heel wat mensen ingehaald te hebben kwam ik terecht in een groepje met benno van halen, ivo van dulmen, en danny van hemmen, een italiaan en rienk van der weide.
We streden met zijn allen om plaats 6.
Ik had na een rondje of 5 de meeste mensen van dat groepje ingehaald en lag op een mooie 6de plaats. maar helaas begaven me remmen het halverwege de wedstrijd. dus moest ik een paar plaatsen laten liggen .
uiteindelijk maakte ik zelf ook nog een foutje en tikte een italiaan (gatti) me aan en schoof onderuit.
Ik was uiteindelijk 12de geworden.

AL met al een ontzettend leuk race weekend (week) gehad, ontzettend veel geleerd en ik ben zeer tevreden over de resultaten in de race
Dennis van de kooy
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

ik had pech eerste race eigelijk 4e allen kreeg tijd straf van 5 sec en werd dus 6e nog beste nederlander en 2e race 9e plaats en een tijd straf van 2 sec ander was ik 7e
jammer maar we gaan nu naar bruno doe doe

groeten

dm racing team nederland

48# benno
denracer4
forum gebruiker

Bericht door denracer4 »

suc 6 in brno benno ;)
hopelijk ga je net zo goed presteren :D
dm racing team noord

Bericht door dm racing team noord »

bedankt den ik doe me best en ga gewoon zow hard mogelijk doei en groeten een je vader
benno 48#
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Ja jullie gingen dit weekend beide erg hard :lol:

Zeker goed gereden...zo een Ek rijden lijkt me toch wel erg pittig...een foutje word keihard afgestraft.

Maar gelukkig toch enkele nederlanders voorin geeindigd :D :D

En succes in Brno

groeten
www.hf-racing.nl
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Ja jongens zeer veel succes in Brno in Stadskanaal was het echt spannend om te zien lang de kant lijn..

Succes en tot in Ulrum maar weer, daar rijdt ik pas weer eens ga eerst op vakantie en daarna trainen en ik rijd wel weer in Mill denk ik :oops:
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

dm racing team noord schreef:ik had pech eerste race eigelijk 4e allen kreeg tijd straf van 5 sec en werd dus 6e nog beste nederlander en 2e race 9e plaats en een tijd straf van 2 sec ander was ik 7e
jammer maar we gaan nu naar bruno doe doe

groeten

dm racing team nederland

48# benno
mooie prestatie Benno,de meest spraakmakende in je klasse
Plaats reactie