Na 3 kwartiertjes rijden kwamen we bij het race cirquit van lelystad.
De poort was nog dicht en we moesten in "de rij"staan.
De poort werd open gemaakt, en we reden met zijn alle naar "binnen".
We moesten een plekje zoeken om goed te staan en toen we die hadden gingen we alles uitpakken,
om 10.00 moesten de Zelfbouwers het spits afbijten en het nieuwe asfalt testen, we hadden weer lekker 2 vrije trainingen, 1 kwalificatie en 2 manches.
na de 2 vrije trainingen kregen we de kwalificatie, Roel loos kwalificeerde als nr 1 John de haan nr 2 en Erik de wit als nr 3.
Ik zelf kwalificeerde zelf als Nr 10.
De 1e Manch.
De start is bij mij altijd balen,, duss ik reed weer als laatste door de eerste bocht
Maargoed, de race verliep en na de eerste manch stond Roel loos 1e Erik de Wit 2e en fedi beeuwkes en John de Haan 4e.
Ik zelf was 9e.
2e Manch.
deze start verliep voor mij goed,, nja beter dan de eerste start ik ging dit keer als 7e door de bocht.
mja ik verloor die plek wel weer maargoed,
toen we nog 4 ronde ofzoo moesten toen reed Hans Minne achter me,
Hij ging me op een ronde zetten maar ik had um nog niet gezien, hij dagt vanwel en hij dacht dat ik heb voor bij zou laten gaan,
maar die plek waar we reden was het krapste stuk om intehalen,, daar boven in na die grote bocht heb je zo een haaks bochtje nja daar dus,,
hij wou me inhalen aan de binekant maar ik stuurde in, hij redden het niet meer dus hij botste tegen me aan,, we vlogen allebij gras in,, goh wat ben ik blij dat gras zacht is
Ik ben uiteindelijk 12e geworden
De Eindstand. 1 : Roel Loos.
2 : Erik de Wit
3 : Ferdi Beeuwkes.
Roel Loos is nu officieel Kampioen van de Puch rijders,, Gefeliciteerd Roel
Groetjes Melanie.
P.s Zijn er nog foto's gemaakt van mij