[NMC 9] - Stadskanaal - De laaste !

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

[NMC 9] - Stadskanaal - De laaste !

Bericht door üntiej#21 »

Zo... het seizoen zit er op !

In alle klasses waren de kampioenen al bekend.. maar een aantal plekken waren nog open, zoals de 3/4e plek in de Puchcup !

Deze ging tussen Maikel de Lange #17 en Erik de Wit #44.
Ondanks dat Erik ontzettende pijn in zn rug had, tog heel erg sterk gereden.. met een 5e traininstijd en een goeie start in de 1e manche waarna hij 2e lag...
Erik finishde als 3e.
Maikel finishde die Manche 5e.

De 2e manche was anders... Maikel reed erg sterk en klom van een 5e plek op naar de 2e plaats.... daar finisde hij , voor Erik die 3e werd !

Conclusie: de Kampieoensplekken zijn beslist, Erik 4e, net 1 puntje achter Maikel.. die 3e is geworden.

Ikzelf.. Jeroen ben in het totaal 5e geworden in het NK..

Maar mijn dag kan niet meer stuk !

Pole: 1e
1e Manche: 1e
2e Manche: 1e

8)

Zo blij dat ik was... de laatste race, en mn eerste podium EN overwinning in dit seizoen.... Heb vaak genoeg nèt naast het paaltje gepist.. dus dit was een hele opluchting.

De Pole:
Ging lekker... we reden op een natte baan, dus de regenbandjes gingen er onder.. Goed ritme kunnen vinden, niet gevallen en telkens als 1e de baan op... dus met niemand wat te maken in de 1e paar ronden..
Resultaat, een mooie 1e plaats voor John de Haan op 0.025 en Hans Minnen op 0.445 afstand.. de rest van het veld zat op 0.800 en meer afstand.

1e Manche:
Een mooie droge baan, dus Slicks erop... en starten maar...Kopstart voor mij ! Het Puchje liep erg lekker.. en kon perfect wegkomen bij de start, voor Erik de Wit en Hans Minnen.
In het begin kon ik een heel mooi gat slaan van ongeveer 3/4 seconden.. dus dat rijdt wel prettiger.. Totdat.... op de helft van de race, ja hoor... spetters op Jeroen`s vizier !... En nog geen 3 ronden later was de baan al zooo verschrikkelijk glad, dat ik in het gras lag te happen..
Iedereen was aan het glijden en glibberen... en daarom werd de rode vlag gezwaaid.
Bijna iedereen startte op Slicks, behalve Hans Minnen en nog een enkeling.
Hans kon mij hierdoor passeren.... maar direct daarna werd de rode vlag gezwaaid. Dus de doorkomst van de ronde daarvoor telde.. Ik lag toen 1... dus de volle 25 punten !

2e manche:
Opnieuw starten vanaf P1 !... Weer een goeie start.. voor Hans Minnen en Erik de Wit.. Erik had Hans al snel te pakken... en ik kon opnieuw een mooi gat slaan tussen mij en de rest...
Maikel de lange #17 wist dat hij gas moest geven.. omdat Erik de Wit inmiddels 2e lag....
Maikel passeerde Ferdi Beeuwkes #46, Hans Minnen #22 EN ook Erik de Wit #44, zijn directe concurent...
Ik kon de race zonder problemen uitrijden, en een 2e overwinning was het gevolg....

Dat voelt goed !... De Pole, de volle winst, een beker, EN een goeie afsluiting van het seizoen..

Voor mij een geslaagd seizoen... en als 5e geeindigd :)

Ciao !

Jeroen Wildeman #21
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
rossi-nr.1
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

ik ga nu even eten..net thuis etc..

wat ik me afvroeg...weet iemand iets van peter...??

en roel uiteraard ook niet te vergeten..

groeten

erwin

ps: untiej...feli!
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Peter ging door de scan, nog niks van bekend..

En roel ook nog niet.. maar dat was hoogstwaarsch gebroken arm of sleutelbeen oid.

als ik meer hoor plaats ik dat
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Mensen welke peter toch niet peter mendel he ?????

En jeroen proficiat man !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Inderdaad Peter Mendel..

Zonde, hij heeft altijd wat
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Ik heb Peter zojuist gesproken.
Het zag er erger uit dan dat het uiteindelijk was.

Peter is, nadat hij door iemand anders perongeluk was aangereden nadat Peter was gevallen, afgevoerd met de amulance en is na 3,5 uur weer ontslagen uit het ziekenhuis.

Hij heeft zijn nek zwaar gekneusd en de hele borstkas is zwaar gekneusd.
Gelukkig niets gebroken of wat dan ook. Het ging naar omstandigheden goed met hem.

Dus al met al toch redelijk goed nieuws van Peter.

Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Twan dankje voor je bericht ...Gelukkig dat het voor zover mee valt met peter.Hij heeft ook altijd pech he nooit eens een goed seizoen :( :(
Peter als je dit leest heel veel beterschap van mij en me pa!

PS: Twan komt er ook een repotage van vandaag ?
Bertus
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bertus »

Heej Jeroen,
gefeliciteerd man, maar dat wist je al :wink:
Net zoals je zei, altijd naast het paaltje gepist.. maarja deze keer raak,
en ook goed raak! :P

Grt,
Brt
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Hellaas niet Ruud.
Ik ben niet in Stadskanaal geweest. Ik had gisteren en uit de hand gelopen feestje en was vanmorgen nog zo bij mij positieven dat ik in de auto naar Stadskanaal mocht rijden. :wink:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
MX_Melvin
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door MX_Melvin »

Jaja net thuis uit Stadskanaal.. Naar weer een slecht dag voor mij :( 1ste Manche slechte startpositie maar meteen door de 1ste bocht paar gepaseerd en lag rond de 6de plek in gevecht met Ricardo Verheul.. Die zat vlakbij Tim en Jesse.. Maar op eengegeven moment klapte me voorband van de velg af en daar valt gwoon niet verder meeterijden :( Dus gestopt..

2de Manche als laatste ongv gestart maar naar de 1ste bocht tog weer op een goede positie.. We reden op Slicks en reed achter Ricardo en Jesse.. Ricardo haalde ik in en even later ook Jesse maar dit duurde niet lang het begon te regen, baan werd spekglad.. Op het rechtestuk de lang bocht verloor ik m'n grip en vloog vol de baan af.. Ik gleed eerst over het asfalt maar klapte daarna in het gras waardoor de motor greep en ik vervolgde met een paar salto's door het gras :oops: Heb nu erg last van me heup (blauw, brandt, doet zeer in bepaalde positie's) Mischien licht gekneusd of iets gescheurd fzo, En me schouder doet ook ongelofelijk zeer
Maarja toen werden de wedstrijden verder afgelast door alle ongelukken volgens mij

Nouja voor de rest vind ik het echt jammer dat het seizoen over is :(

Sorry voor het lange verhaal trouwens :)

Gr Melvin

Tot volgend jaar allemaal
Laatst gewijzigd door MX_Melvin op za 07 okt 2006, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
KTM SX-F 250 4 Takt! :$:$
[img]http://img195.imageshack.us/img195/7831/forumding.jpg[/img]

http://melvinoracing.come2me.nl/ <-- me site
http://everyoneweb.com/melvinracing <--cross site
fokko
forum gebruiker

Bericht door fokko »

Hee Jeroen, nogmaals gefeliciteerd! =D>
Wie weet hoe het seizoen was verlopen als je meteen de goede cilinder had gekocht!
R-T,de_Haan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door R-T,de_Haan »

Zoo,, Mijn verslag,,
Het was een verrotte tragiche dag,, maar voor sommige viel dat ook weer mee.

Na 2 uur rijden kwamen we aan,, het was bomvol en het leek wel een camping met al die campers overal.
we reden naar het grasveld omdat nergens anders een plekje was.
Na dat we alles hadden uitgepakt konden we op ons gemak even ons pak aan trekken,, we stonden op vol regenband,
de Puchies moesten het pits afbijten, de baan was erg glibberig door al die prut en troep.
ik weet bijna wel zeker dat 75% van alle minibikers onderuit is gegaan, of een bijna gleider
na de 2 vrije trainingen kregen we de 1e manch.

De 1e Manch ZB lucht

We reden op vol Slick want de baan was droog
We hoopte dat de baan droog bleef.
Jeroen starte als Nr 1 John de Haan nr2 Hans Minne.
Ikzelf stond op de 11e plaats.
we starte, en ik reed als 11e door de bocht, Aad zat achter mij te prikken en voor mij reed Sjors Cristiaan,
Met sjors in het vizier en Aad achter me reden we door,
Aad haalde me in en ik moest en zou sjors inhalen :P
Ik haalde hem in en sloeg een gat, Maar toen de laatste 2ronde begon het te spetteren, ik dacht "ooh die paar spettertjes maakt niet uit" maar toch wel, mijn achterband begon te glibberen,dus heel voorzichtig rijden.
Toen ik nog een ronde moest ging ik achter mij kijke en ik zag sjors een halve baan achter me, maar omdat hij op intermidium reed naderde hij snel,, Maar net voor de start streep haalde mij me in en toen werden we met de rode vlag afgevlagt, Ik balen als een stekker, want ik moest intotaal 9 punten halen om de nr 13 (Wim van steeg) in het totaal klassement in halen, voor die manch kreeg ik 4 punten,

De 1e manch van de Waterkoelers.

Bijna iedereen stond op slick,maar het begon te spetteren,, iedereen kreeg dus de tijd om banden te wisselen,
Roel Loos (oud puch rijder) reed zijn eerst wedstrijd int NK watergekoeld.
hij kwalificeerde 1e, Dus wij gingen helpen banden wisselen.
ze staerte op regenbanden.
Roel lag 3e, de 1e ging onderuit na een tijdje, en toen lag roel 2e,, Mat de 2e plek reed hij door,
maar de baan was ondertussen al kurk droog, en de banden sleeten onwijs hard,
en presies voor de pitstraad gleed zijn achterband weg en maakten een high sider en hij vloog als een racet door de lucht, 4 meter verder lande bij hard op zijn schouder en hoofd, hij vluchte naar zijn bike, maar keerse direct weer om en ging zitten in het gras.,
hij ging bijna van zijn stokkie,, maar hij bleef bij, hij werd in een outo gezet richting het zieken huis,, maar omdat hij in de outo nog onwel werd ( geen 2 meter veder) stopte ze en belde een ambulance.
En toen gebeurde het ongeval van peter, dus peter ging dus voor en later werd er nog een ambulance gebeld voor roel,
Roel heefd zijn sleutelbeen gebroken, en maakt het nu wel goed,

2e Manch ZB Lucht.

Door het ongeval met roel en peter, was het al wat later,
en het was droog, Mijn vader en ik besloten te stoppe als het begon te spetteren, Maar het bleef droog,,
Toen begon mijn bike heel hoog te lopen , valse lucht ofzo, en hij bleef maar rijden ook al liet ik mijn gas los, ik reed het gras in en verloor mijn evenwicht, ik reeeed al stapvoets dus hard vallen was het niet :P
Ik opstaan en weer rijden, ik was 12e nu,, en sjors lag een halve baan voor me, ik dacht dat haal ik nooit meer, ik rijden en ik liep een beetje op hem in maar niet genoeg om hem in te halen,
Maar toen zag ik sjors staan langs de kant en zijn bike lag nog op de grond,, hij stopte er mee,, dus ik lag 11e,, Ik was blij..

De eindstand.

1 : Jeroen Wildeman. 2: Hans Minne. 3: Erik de Wit.

Met roel gaat het al wat beter,, We horen van hem.

Groetjes Melanie.
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

peter Sterkte!

Jeroen heb je al gesproken op msn,maar nogmaals Goed gereden!
Gefeliciteerd aan alle mensen die een podium plek hebben kunnen bemachtigen.

Gr,
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
denracer4
forum gebruiker

Bericht door denracer4 »

ik heb vandaag een telefoontje ontvangen van peter. Het gaat gelukkig beter als verwacht zij die!
Ik en Barry zaten met zijn tweeen te knokken.. en toen zag barry opeens peter voor hem onderuit gaan, barry reed hem perongeluk aan (volgens mij zijn rug) en ik zat toen aan de binnenkant net voor het rechte stuk,
Doordat peter was aangereden gleed ie naar de binnnenkant van de kurpstones. En daar zat ik toevallig, dus ik probeerde peter nog te ontwijken maar was niet gelukt :(... ik reed tegen zijn helm aan en werd letterlijk gelanceerd.
Vloog zo;n 2 meter door de lucht en kwam in het gras terecht op me rug.
Maar voor de rest niks aan de hand.
Gelukkig werd de wedstrijd gelijk afgevlagt zodat peter geholpen kon worden....
Ik was zo geschrokken dat ik behoorlijk aangeslagen was.
Maar door het telefoontje van peter is dat gelukkig weer wat minder.
Peter als je dit leest van harte beterschap dennis en kees van de kooy
Kr team 4#
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Nogmaals gelukkig dat het allemaal mee valt met peter.Bedankt ook voor je verhaal :!:
Plaats reactie