Zeker een geslaagde race dag, de kwalificatie begon teammaat Marco en reed netjes zijn rondes en reed rond de 1:00 daarna ikke

zelf de baan op gegaan en ging op zich wel redelijk maar na zo'n 4-5 rondes brak mijn ketting en blokkeerde het achterwiel , snel naar de pits en de transponder doorgegeven aan mario die verder kon kwalificeren. uiteindelijk bleek ik de snelste tijd van ons gereden te hebben van 59:55 goed voor de 3e tijd

.
Maar de ketting had voor aardige schade gezorgd, mijn 6tands voortandwiel was veranderd in een 2tands en het achtertandwiel zo krom als een hoepel

dus nieuwe ketting, voor en achtertandwiel daar ging mijn zakgeld
net 1min voor de start alles kant en klaar op de bike.
De le mans start vertrokken we dus vanaf de 3e plaats van achteren, maar de start ging perfekt en was als 1e vertrokken en na zo'n 2 rondes kwam de waanzinnige snelle Michael (team Yellow) mij voorbij en heb de 2e plek niet meer afgestaan, ondanks het aandringen van Johan maar die is gelukkig nog iets te lief op de baan

en werd al snel gewisseld heb toen een aardig gat kunnen rijden met de nr 3. Na mij reed marco zijn rondjes maar na 1 keer het asfalt te hebben gevoeld volgde er een hele harde2e keer en die was fataal, Marco liep meerdere bot breuken op aan hand en pols

Sterkte Marco.
Maar de show must go on, en Mario vertrok op zijn nieuwe Blata die hij voor het allereerst bereed dus wennen was noodzakelijk. maar mario reed als de duvel hem op de hielen zat en reed de snelste ronde tijd van ons 58:47

helaas ook een enkele keer naar het asfalt maar we bleven erg constant onze rondjes rijden wat resulteerde in de 2e plek van de dag.
Het mini racing team van Angelo,Jurjen, Camilo en Bo werden ZEEEEER knap 3e ze vertrokken op de laatste plaats omdat de Lemans start ook een hindernis betrof die door de grote kerels makkelijk te nemen was en voor de kleine beentjes van Bo een stuk moeilijker was.dus vanaf de 9e plek op gereden naar de 3e en op indrukwekkende manier hoe die jongens dat deden ook door het goede coach werk van team captain Rob

snelste tijd van dit team was 59:54
Echt een geslaagde dag op de breukjes van Marco na dan
Niels vond het echt Kl#t#

voor je dat je daar alleen stond, en helemaal niks aan je hebben laten weten dat ze niet meer kwamen terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om je dit mede te delen.
Guus Ed Tammy Timon en de rest vd organisatie klasse geregeld
3e: Mini Racing Team
2e Team Orange
1e Team Yellow
RRT Team
Stallandteam feat. Angel eys