Poeldijk nieuw baan record

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

marcodep
forum gebruiker

Poeldijk nieuw baan record

Bericht door marcodep »

mike boot heeft het weer gedaan hij heeft de tijd weer sneller en scherper gezet.... 1:04.862 na twee ronden van 1:05.401 en 1:05.278 reed hij een hoge 1:04... geweldig gedaan.

jongens allemaal hard gereden en bo ook weer wat sneller...

tot ziens weer
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Wat ging je weer als een kogel Mickey, gewoon niet normaal hoe hard dat jong over de baan raast :lol: wederom genieten geblazen.

En ja Bo had het ook weer naar zijn zin, maar bleef lange tijd steken op 1:12:44 maar concentreerde zich op 1 bepaalde bocht die hij nog niet lekker onder de knie had maar uiteindelijk lukte het hem aardig. eind vd avond kwam zijn Mentor Guus nog ff de baan op en Bo haakte aan en bleef in het spoor van de Meester :wink: en na enkele ronden samen over de baan te hebben gereden stond Bo zijn nieuwe PR op zijn teller en staat nu dus op 1:10:91 =D>

Gr. Steven.
Steven
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

zoww zowww bo je gaat steeds harder.. je bochte werk is erg mooi bo en het lef heb je wel.. ik zie je dit weekend wel in breda.. :wink:
gaan we er daar weer tegen aan.. :wink:

M.v.G...Mikey..Minibikey..
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

*geen sponsor* Racing Team schreef:zoww zowww bo je gaat steeds harder.. je bochte werk is erg mooi bo en het lef heb je wel.. ik zie je dit weekend wel in breda.. :wink:
gaan we er daar weer tegen aan.. :wink:

M.v.G...Mikey..Minibikey..

Hey Mike , wel ff je onderschrift aanpassen :wink: de tijd klopt daar niet meer :lol:

oops :oops: niks gezegd :wink:
Steven
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

he bo gefeliciteerd met je nieuwe pr..... is dat ook een nieuwe pr voor guus
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

Goed gedaan mannen..

Mikey, Bo en Guus.

Volgens mij reed Doc ook een PR :)

Ik heb ook weer eens lekker gereden en mijn tijd verbeterd.
01:07.239 :D
Er zit meer in, maar dat is natuurlijk altijd zo.. Zeker als je gaat kijken dat als je alles goed doet een 01:04.xxx op de baan kan zetten ;)

Heren tot in Breda, hopelijk doen de transponders het daar ook:D
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ja ja mikey ik vond het leuk om tijdens jouw warming-up achter jouw te rijden om te kijken hoe jij je bochten pakt.
Na 2/3 ronde was je warming-up voorbij en vloog je als het ware weg =D>.

Voor de rest ging het bij mij ook lekker gisteren constant in de 1:12 en 1:13 en uiteindelijk 1:11:9 gereden maar het was helaas niet mijn PR :(. Die is 1:11:4.

Tot zondag allemaal in Breda :D
www.Indoorminibike.nl
Gerry
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerry »

18#mikey Minibikey.. Yes nieuwe baan recore bij poeldijk 1.04.862... verbreek die maar..

Met alle plezier.................
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Gerry schreef:Met alle plezier.................
Ik denk Gerry dat jou dat zeker zal gaan lukken. Nou ik moet zeggen dat ik dat wel zeker weet. :wink: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

denk het niet want het gaat tot op het randje,..... maar laat even weten wanneer je de aanval doet dan wil ik er zeker bij zijn om te kijken......
ik zit nu 8 weken stil dus afleiding is welkom :lol: :lol:

p.s. is dat de gerry uit belgie met iets of wat meer cccc's
double minibike
forum gebruiker

Bericht door double minibike »

Ja dat is de Gerry uit Belgie :lol: :lol:

En meer cccsss dat klopt...maar dat zegt niks he..

Ze gaan de aanval doen met een standaard seniorblok...en Wayne gaat het tevens proberen met zijn 72cc juniorblok met 5,5 pk....Gerry laat zijn eigen modified fiets thuis........ :shock: :shock:
Dus dat wil zeggen 7,8 pk

En ik kan met alle zekerheid vertellen dat Gerry en Wayne 1 van de beste technise rijders zijn.....als het iemand gaat lukken is het Gerry of Wayne wel..

Dus ik zeg dat het wel lukt...........misschien leuk om er wat op in te zetten

Ik begin met €100,-

Wie nog meer..........
www.hf-racing.nl
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

marcodep schreef:denk het niet want het gaat tot op het randje,..... p.s. is dat de gerry uit belgie met iets of wat meer cccc's
Maar als je Gerry ooit hebt zien rijden dan zou je beter moeten weten. Binnen is hij haast door niemand bij te houden. Ik heb hem verschillende keren zien rijden. Maar vele (als het niet haast alle is) modified machientjes leggen het gewoon tegen hem af hoor. Tevens komt de stuurmanskunst dan pas echt naar voren. En vergeet niet dat Gerry iets zwaarder is als Mike.:lol: :lol:

Een 4 takt heeft nou eenmaal iets meer cc's. Maar dit juist omdat het een 4 takt is. Komt op het zelfde neer als een 40cc hoor.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

Ik zou zeggen kom naar poeldijk...
NIET deze zondag maar volgende week ofzo? :D
Ik wil het wel eens zien. ;)

Tuurlijk het kan altijd sneller, maar eens is er een stop.

Maar kom eens langs met de sneller rijders en laat je van je beste kant zien :)

tot snel dan he.

BTW. is er misschien een website met de record op de indoorbanen?
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Go Gerry.. 8)

Heb hem een aantal keren in actie gezien.. is alweer een tijd terug, oa NKs in Zwolle.... en die man gaat als een gek..

Dat belgen zo gek konden rijden zeg.......
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Zal zeker aanwezig zijn wanneer de grote kleine man uit belgie aantreed :D Ben zeker een een groot fan van Mike en heb Gerry wel eens in Roosendaal aan het werk gezien en dat is zeker ook een genot om naar te kijken. Alleen moeten we even afwachten hoe Gerry met de welbekende fly-overs overweg gaat.
Laat maar weten wanneer het zover is. :wink:
Steven
Plaats reactie