"ik zeg niet dat dit de waarheid is maar!!!"
Zoals het er nu uitziet zal de dubbele flyover tijdens wedstrijden er vaker tussenuit gaan.
Maar nogmaals ik ben niet diegene die daar over gaat.
PS: misschien een idee om het te vermelden wanneer er wedstrijden zijn op de baan.
Verder heeft iedereen toppie werk geleverd!!!!
15-10-2006, Endurance race Poeldijk
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Maik WOOFER
- forum gebruiker
-
blaaaataaaa
wat nou,commentaar hebben,we hebben het wel over veiligheid man!Ed schreef:Leo,af en toe een compliment is ook wel eens fijn.
Dankzij de inzet van sommige kan er door velen gereden worden met af en toe een geslaagde wedstrijddag.
Commentaar hebben is makkelijk,maar de baan is nu eenmaal zo(daar hebben wij geen zeggenschap over) alleen de dubbele flyover is redelijk eenvoudig er tussenuit te halen.(een half uur werk)
Zo kan er zondag ook in Breda gereden worden( trouwens maar 1 flyover die lang en fauw is) dankzij de inzet van een paar mensen.
Gr Ed
er zijn er genoeg[op het forum] die het niet veilig vinden,waardoor ze na een keer rijden niet terugkomen.
en v/der ende zit ook niet te wachten als het een keer wat anders afloopt
-
Ed
wat nou,commentaar hebben,we hebben het wel over veiligheid man!
er zijn er genoeg[op het forum] die het niet veilig vinden,waardoor ze na een keer rijden niet terugkomen.
en v/der ende zit ook niet te wachten als het een keer wat anders afloopt[/quote]
Karten is het belangrijkste voor de banen,het minibike rijden is erbij gekomen op veler verzoek van minibikers.
Als v/d Ende het zo hoog op zou hebben met veiligheid dan hadden ze de nieuwe baan wel anders op gebouwd.
Dus met klachten over de veiligheid moet je bij v/d Ende zijn.
Ik vind ook dat de veiligheid beter kan,en niet alleen bij v/d Ende.
Maar wij moeten het doen met de baan die er ligt,dus .....................
Er zijn tegenwordig redelijk veel mogelijkheden om op div. andere kartbanen terijden,dus aan iedereen de keuze waar.
Vind je het nog niet druk genoeg dan in Poeldijk?
Als iedereen naar v/d Ende komt valt er niet veel meer te rijden,zo druk wordt het dan.
Gr Ed
en v/der ende zit ook niet te wachten als het een keer wat anders afloopt[/quote]
Karten is het belangrijkste voor de banen,het minibike rijden is erbij gekomen op veler verzoek van minibikers.
Als v/d Ende het zo hoog op zou hebben met veiligheid dan hadden ze de nieuwe baan wel anders op gebouwd.
Dus met klachten over de veiligheid moet je bij v/d Ende zijn.
Ik vind ook dat de veiligheid beter kan,en niet alleen bij v/d Ende.
Maar wij moeten het doen met de baan die er ligt,dus .....................
Er zijn tegenwordig redelijk veel mogelijkheden om op div. andere kartbanen terijden,dus aan iedereen de keuze waar.
Vind je het nog niet druk genoeg dan in Poeldijk?
Als iedereen naar v/d Ende komt valt er niet veel meer te rijden,zo druk wordt het dan.
Gr Ed