22 oktober echt
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Andreas
- forum gebruiker
- Contacteer:
22 oktober echt
Ja wat moet ik zeggen ? ...... op het begin eerste heat ging goed daarnaa alleen maar problemen motor lekte maar de goeien man dragonfly heeft het gemaakt en ja daarna weer wat gereden en dan uitlaat kapot was gewoon eruit gebroken en er heeft ook iemand het recor van jos verstappen verbroken daarbij zeg ik gefeliciteerd en twan ook nog bedankt voor jou tips enz
Mvg Andreas
Mvg Andreas
- Hawk
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja het was een erg leuke dag ; veel snelle jongens > echt waar die gingen knoeerrrr hard !!
Ja de mensen die ons weer hebben geholpen : bedankt ! We zullen nu veel moeten gaan verbeteren (we = Andreas en ik
)
Bij mij liep me bike ook top thuis ; eenmaal in Echt aangekomen : geen vermogen meer, met een paar man nagekeken en ja ik kon rijden ; had alleen weinig optrek vermogen. Dus nu weer lekker sleutelen en eens kijken over 2 weken hoe het dan is.
De mensen van DM : top gereden !!! Goed gedaan met het verbreken van het record
Groetjes !
Ja de mensen die ons weer hebben geholpen : bedankt ! We zullen nu veel moeten gaan verbeteren (we = Andreas en ik
Bij mij liep me bike ook top thuis ; eenmaal in Echt aangekomen : geen vermogen meer, met een paar man nagekeken en ja ik kon rijden ; had alleen weinig optrek vermogen. Dus nu weer lekker sleutelen en eens kijken over 2 weken hoe het dan is.
De mensen van DM : top gereden !!! Goed gedaan met het verbreken van het record
Groetjes !
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zo ook weer thuis.
Ja was me het dagje wel zeg. Eerst Arie Vos op de Dm geplant en gassen met dat ding. Toen ging hij de bike van Danny van Hemmen. Tja dan kun je wel zien dat hij wel kan sturen. Toen op die van mij. Nu heeft hij er eens verschillende kunnen testen.
Alle 3 de broers van Van Hemmen waren aanwezig. Zelfs de oom en schoon papa van Theo van Hemmen jr. was er. Ja ook die rijden op een minibike. Soms er ook langs en dan duurt het herstel soms iets te lang
Maar Danny van Hemmen had het naar zijn zin. Dat bleek ook wel dat hij het record van Jos Verstappen met 1,2 seconden sneller zetten enwel met 32.6 seconden. Was gaaf om te zien hoe hard het soms gaat.
Ik zelf heb heerlijk gereden en soms een strijdje aangaan met Arie was ook leuk. Ik ben 1 keer de banden ingevlogen maar dat kon de pret zeker niet drukken.
Verder een gezellig dagje gehad en mooi kunnen kijken hoe iedereen veel plezier had met hun of haar minibikes.
Op naar de volgende keer.
Gr Twan
Ja was me het dagje wel zeg. Eerst Arie Vos op de Dm geplant en gassen met dat ding. Toen ging hij de bike van Danny van Hemmen. Tja dan kun je wel zien dat hij wel kan sturen. Toen op die van mij. Nu heeft hij er eens verschillende kunnen testen.
Alle 3 de broers van Van Hemmen waren aanwezig. Zelfs de oom en schoon papa van Theo van Hemmen jr. was er. Ja ook die rijden op een minibike. Soms er ook langs en dan duurt het herstel soms iets te lang
Maar Danny van Hemmen had het naar zijn zin. Dat bleek ook wel dat hij het record van Jos Verstappen met 1,2 seconden sneller zetten enwel met 32.6 seconden. Was gaaf om te zien hoe hard het soms gaat.
Ik zelf heb heerlijk gereden en soms een strijdje aangaan met Arie was ook leuk. Ik ben 1 keer de banden ingevlogen maar dat kon de pret zeker niet drukken.
Verder een gezellig dagje gehad en mooi kunnen kijken hoe iedereen veel plezier had met hun of haar minibikes.
Op naar de volgende keer.
Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
- Pocketbike-PKE Echt
- forum gebruiker
- Contacteer:
het was me het dagje wel.
wat een snelheden vandaag, daar kan je dus echt van genieten.
heeft er iemand foto's gemaakt vandaag?????
zo ja.... stuur die dan even door naar pocketbike-echt@hotmail.com dan worden ze op de site gezet van PKE
gr Rob
wat een snelheden vandaag, daar kan je dus echt van genieten.
heeft er iemand foto's gemaakt vandaag?????
zo ja.... stuur die dan even door naar pocketbike-echt@hotmail.com dan worden ze op de site gezet van PKE
gr Rob
-
Navy Green
- forum gebruiker
was inderdaad een leuke dag, ik denk wel dat ik de volgende keer met de gevorderden meedoe, omdat bij de beginners het toch iets te langsaam gaat. wel op het einde van de dag mijn ketting stuk. maar heb toch mooi kunnen rijden.
ik heb foto's proberen te maken, maar het was gewoon te donker in de hal
ik heb foto's proberen te maken, maar het was gewoon te donker in de hal
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Daar zou dan eerst maar een goed over nadenken. De beginners waren wel iets te langzaam volgens jou. Maar het verschil met de gevorderden was wel heeeeeel groot. Dus denk daar maar goed over na.

PS is niet verkeerd bedoeld hoor. Maar IK denk dat je beter voor jezelf nog die stap niet moet maken.
PS is niet verkeerd bedoeld hoor. Maar IK denk dat je beter voor jezelf nog die stap niet moet maken.
Laatst gewijzigd door Twan op zo 22 okt 2006, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
- steef1
- forum gebruiker
Pfff traktor gemotoriseerde shilpad kun je het gerust noemen.Andreas schreef:ahahah ja op het rechtestuk ging je als een tractor LOL das niet slecht bedoeld maar die van jou trekt egt niet hoor maar weet neit egt zo hoe het eruit gaat hoe snel ik ga ofzo en twan heeft volgensmij ook nog effe naar mij gekeken dus ging ik goed is me vraagje![]()
Mvg Andreas
YZ250F
-
Navy Green
- forum gebruiker
daar heb je ook wel weer gelijk in, vandaag ging het erg snel. maar 2 weken geleden was het wat drukker en het tempo iets lager, en waren er bij de gevorderden genoeg jongens die ik bij kon houden. hier leer je vind ik ook meer van.Twan schreef:Daar zou dan eerst maar een goed over nadenken. De beginners waren wel iets te langzaam volgens jou. Maar het verschil met de gevorderden was wel heeeeeel groot. Dus denk daar maar goed over na.![]()
-
Danny#8
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dan krijg je concurrentie Danny. Zojuist telefoon gehad en die wil toch graag jou tijd weer gaan verbeterenDanny#8 schreef:Nette tijd neer gezet, ma volgende keer proberen nog sneller te rijden..
groeten danny
Maar dan moet je wel je wedstrijdbike meenemen, want die had je niet eens bij vandaag
Maar ja die is tot nu toe nog niet aan jou tijd gekomen. En dat terwijl jullie haast evenzwaar zijn.