zoo ben ik weer is een keertje!
heb weer lekker aan me bike bezig geweest de laatste tijd, en een paar keren gereden in middelburg en roosendaal.
me blokje is in de tussentijd open geweest voor nieuwe lagers en keeringen, carters zijn getuned en de cilinder is passend gemaakt op de carters, en gelijk een polini waterpotje gemonteerd(deze kan druk op het koelsysteem opbouwen en verkomt overkokers grotendeels)
en der is een dellorto phva carb 14mm van een blata opgekomen(spruitstuk carb en filter)
verder heb ik de bizeta demper er niet meer onder hangen, deze heb ik gewisseld met een demper van een GRC(is van rvs en staat mooier onder de bike vind ik)
me kroonplaten op me minibike zijn aangepast(ala *HANK* style), zal me benieuwen hoe dat rijd!?
ik moet wel zeggen dat de stuuruitslag nu wel erg krap lijkt!, maar op de baan zal je niet meer nodig hebben dan dit!
tune werk, en kroonplaten aanpassen werd mede mogelijk gemaakt door: raytje 192 en moi! (thnx ray voor al de moeite)
ok het koppelings huis frame is aangepast zodat de kom meer koeling krijgt
verder heb ik me koppeling ook afgesteld op mijn wensen, was hard nodig, want ik had de bizeta koppeling der wel in gezet, maar nog niet mee gereden.
na 3x afstellen stond mijn koppeling eindelijk goed, dus het gas kon lekker open!
verder heb ik mijn voorremmen gemodificeerd ook samen met raytje 192, nu zou ik meer remkracht moeten hebben met me b1!
zal me benieuwen op de 18e december...
in de tussentijd heb ik ook nog een motorpak erbij gekocht voor het minibiken, want het huidige costuum begint gaten te vertonen op de knieen( leuk hoor kneedowns, maar niet zonder sliders!)
genoeg geluld, tijd voor een paar foto's!!
zo dit was me grote update weer tot zover!!