Vandaag voor het eerst in Zaltbommel wezen rijden.
Na een uurtje in de auto gezeten te hebben zagen we American Roadhouse al in de verte liggen. Voor de poort stonden we in de rij en ik dacht, nou hier gaat het gebeuren. Maar het viek wek mee. Precies een goed aantal rijders en er werd meteen in 2 groepen gereden.
Het baantje is kort maar geweldig om ye rijden. Lekker snel met een paar leuke bochten.
Sfeer was prima. zowel op als naast de baan. Geen grote valpartijen, maar gewoon hier en daar wat glijdertjes. Ik heb zelfs al gehoord dat er iemand denkt om te gaan kunstschaatsen, jatoch Mario??
Zelf heb ik lekker gereden, maar gezien dat ik op mijn leeftijd, of moet ik zeggen op mijn gewicht, nog heel veel kan leren. Ik heb er een paar gezien die vreselijk hard over dat baantje gingen. Vooral Danny en consorten hebben indruk gemaakt.
Als je denkt, zo wat ga ik hard en er schiet er dan toch nog eentje als een raket voorbij, ja wat moet je dan.
De kids reden ook weer lekker hard rond. Alleen had Bo de pech dat er voor hem iemand uitglee, volgens mij over ijs!!!, waardoor hij ten val kwam.
Heb verder nog een goed gesprek gehad langs de baan met als uitkomst:
gebeurd er iets op de baan, geef elkaar in de pits even een hand en als racevrienden weer de baan op. Gebeurt in elke sport toch?????
Na afloop nog even de GP gekeken met een heerlijk hamburgertje, zeker een keer proberen en moe maar zeker voldaan naar huis.
Zaltbommel, we komen zeker terug.
Gr Rob.
Zaltbommel 28 Oktober
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab