Het is een 4.2 PK maar heb niet echt het idee dat ze onder doet voor een 6.2 PK. Kwa kleur is het een Valentino Rossi Replica.
Komt een leuk geluidje uit (hele dorp wakker) en is nog best vlot als ze beetje op toeren is
Het probleem is alleen dat ik een scooterino een beetje wil verbouwen en ik vind het zonde om deze replica kappenset te spuiten dus als iemand nog een kappenset over heeft of deze graag wil ruilen dan hoor ik het graag. Komt wellicht ook nog een 6.2PK Scooterino bij dus misschien dat dat dan de project bike wordt.

Het lijken een beetje Barbapapa kleuren maar is gewoon donkerblauw metallic, komt door flits
PS: Zonet ff wezen rijden en Bike is niet geschikt voor de McDrive
Update 02/11/06:
Het tankje zat een beetje los dus ik wilde zojuist de bike even uit elkaar halen. Nadat ik alle Italianen 100x vervloekt had voor hun ingenieuze kapconstructie en het circus eindelijk uit mekaar had bleek dus heel leuk dat er speling op het tankje hoort te zitten
Meteen even paar fototjes gemaakt. Damned wat is die midden buis van dat frame dik (dikker als van bijv Aerox).

Ook even benzine gemengt en aangevult. Ik moest even wat benzine droppen dus dit overgetankt in paar gloednieuwe Chineze mengflesjes. Bleek er 1 gewoon lek te zijn. M'n hele kamer blank en stinkt door hele huis dus ik slaap vann8 in de benzinelucht
Update 05/11/06:
Zo net teruggekomen uit Appelscha (Fryslan). Uiteraard wilde ik de Scooterino meenemen om daar in de omgeving rond te knallen dus zo gezegd zo gedaan.
Uiteindelijk op locatie niet echt veel rondgereden (paar km).

PS: Let niet op mijn geweldige kapsel (rijwind en petjes waaiden steeds af) en chagerijnige rotkop want had net die actie onderaan deze update gehad
Ik wilde ook weten wat dat ding nou eigenlijk reed en deed 70km/h op autoteller (Volvo XC90). Als ik plat zou liggen en mooi strak asfalt zou hebben zou ik de 75 wel halen maar dan houdt het feestje ook wel op.
Meteen ook een lompe actie. Beestje was nog warm dus gestart met ietsjes gas. Gaf echter teveel gas dus ding vloog er vandoor, ik greep ding vast dus hoppa salto en daar lag ze op d'r kont
06/11/06:
Vandaag even klein stukje wezen sjezen met Basjee. Helaas overleed het koppelingsschoeisel aan het einde. Deze moet dus maar eens vervangen worden voordat ik weer kan rijden.