Poeldijk 5-11

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Haagse MiniGuus

Poeldijk 5-11

Bericht door Haagse MiniGuus »

Het was vandaag weer een lekker dagje poeldijk het was niet echt druk maar wel gezellig.
Na binnen komst eerst een paar ronden gereden op de GRC ging lekker
na het rijden even vlug wat drinken en verder op de 4T van Albert het blijft gewoon tof om op dat ding terijden.
Nadat een ieder weer zijn ronden had gereden de race,het ging dit keer om een rollende start die werd door een ieder wel begrepen.(gelukkig)
Eerst de kleine boys het ging allemaal goed tot driekwart het leek wel of ze allemaal de vallende ziekte kregen overal begonnen ze om tevallen(toch eerder naar bed heren)dus de race maar afvlaggen,met als winnaar Camilo goed gedaan gozer.
Daarna de grote kinderen dat ging als vanzelf de race verliep prima
alleen zeggen ze hoe ouder hoe gekker dat was dus vandaag onze Rob zag dat er een andere baan medewerker was andere Rob en bedacht zich dat hij sneller was als hij over de bakken ging waardoor Adtse met met grote ogen ging rijden want nou was die Rob alweer voor hem.
Heren het was weer gezellig.
Gr Haagse MiniGuus.
Burnoutje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Burnoutje »

Het was heel leuk in Poeldijk..

Niet echt druk maar toch ook heel gezellie

En indd er waren een aantal ongelukjes

hoop dt ik volgende week nog iets beter door de bochten kom :lol:

Groetjessss
[url=http://www.burnoutje.n3t.nl][img]http://img87.imageshack.us/img87/2622/bannerbk9.jpg[/img][/url]
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

het was inderdaad niet druk, maar wel erg gezellig.
Vandaag zat ik niet lekker in mijn vel, denk ik. en kwam niet in de 1:09.
en het rijden ging ook niet echt lekker.
maar toen de race 8) . De rollende start was voor iedereen nieuw, maar wel leuk. De eerste ronde lag rob eerste en na een ronde had ik rob te pakken en lag eerste. Maar patrick kwam snel aanrijden en hij veroverde mn plek. Toen kwam Maik ook steeds dichterbij mn achterwiel, dus dat ging erom spannen. Maar toen ging patrick onderuit en toen zat ik dus weer op de eerste plek. De laaste ronde was het echt spannend. Maar ik kon Maik en Patrick toch nog achter me houden en werd EERSTE :D :D YES!! Maar als de wedstrijd een ronde langer had geduurd, hadden maik en pat me ingehaald. En ik heb mijn tijd met 7 honderste verbeterd :lol:
PR: 1:08:15 :)
Ooohja maik en ik wilden weer met een groep naar Huizen gaan :idea: wanneer weten we nog niet precies
GRC RR
www.johanracing.webs.com
andries
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Poeldijk 5-11

Bericht door andries »

Haagse MiniGuus schreef:Het was vandaag weer een lekker dagje poeldijk het was niet echt druk maar wel gezellig.
Na binnen komst eerst een paar ronden gereden op de GRC ging lekker
na het rijden even vlug wat drinken en verder op de 4T van Albert het blijft gewoon tof om op dat ding terijden.Nadat een ieder weer zijn ronden had gereden de race,het ging dit keer om een rollende start die werd door een ieder wel begrepen.(gelukkig)
Eerst de kleine boys het ging allemaal goed tot driekwart het leek wel of ze allemaal de vallende ziekte kregen overal begonnen ze om tevallen(toch eerder naar bed heren)dus de race maar afvlaggen,met als winnaar Camilo goed gedaan gozer.
Daarna de grote kinderen dat ging als vanzelf de race verliep prima
alleen zeggen ze hoe ouder hoe gekker dat was dus vandaag onze Rob zag dat er een andere baan medewerker was andere Rob en bedacht zich dat hij sneller was als hij over de bakken ging waardoor Adtse met met grote ogen ging rijden want nou was die Rob alweer voor hem.
Heren het was weer gezellig.
Gr Haagse MiniGuus.
Mooie dingen he'Guus die 4takten
wij hebben er al 2jaar heel veel plezier mee

Grt Andre
Haagse MiniGuus

Bericht door Haagse MiniGuus »

Het zijn zeker mooie dingen nog even sparen en wie weet?
Maik WOOFER
forum gebruiker

Bericht door Maik WOOFER »

Kan niets anders zeggen dan dat het een SUPER dag was.
lekker gereden, geen PR, wel veel plezier.

Iedereen Bedankt :) :!:
Te koop [color=green]Blata Elite 14 WRS KIT[/color]; Bike kompleet + ongespoten zitje, tandwiel 6/7 en 66,68,70,72, Stage6 temp/toeremeter, speciale bok. ander filter, Hank koppeling, volledig nagekeken/gereviseerd door Bert.
Rob en Camilo

Bericht door Rob en Camilo »

Ja, leuke dag gehad, ook al heb ik zelf niet kunnen rijden door blessure. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was niet al te druk, maar hierdoor kon iedereen zonder problemen zijn ronden rijden.
De wedstrijd werd heel leuk rollend gestart. Even wennen voor iedereen maar het verliep vrij soepeltjes.
Bij de snelle kids ree Angelo gelijk van kop af weg, gevolgd door Camilo en op de derde plek Jurjen en Daan. Leuke gevechtjes en Camilo zag zijn kans bij het inhalen van achterblijvers en schoot Angelo voorbij. Na een paar rondjes begonnen, net als buiten de blaadjes, de kids van hun fietsjes te vallen. Jurjen maakte een behoorlijke klapper, maar bleef verder ongedeerd. Gelukkig maar. De wedstrijd werd toen afgevlagt met Camilo als uiteindelijke winnaar. Ook reed hij een nieuw PR, 1:13:79.

De grote kids vertrokken weer als vanouds fanatiek met een wel heel snelle Hans. Gelijk op kop, tot aan de eerste fly-over. Mooie strijd tussen verschillende mensen en ook was dit keer Houdine aan de start verschenen. Zo werd hij gepasseerd, zo lag hij er weer voor. Het blijven kinderen, maar wel lachen, he Rob.

Sfeer was goed, dus tot de volgende keer maar weer.

Gr Rob en Camilo
rob polini
forum gebruiker

poeldijk

Bericht door rob polini »

ja,het was erg gezellig vandaag,her rijden ging na een paar ronden weer lekker de machine liep na wat aanpassingen goed,en heb lekker mijn rondjes kunnen rijden en ja wat houdini betreft ik heb hem niet gezien,de kleine mannen gingen lekkker van start blijft altijd leuk om naar te kijken ja en toen de grote mannen race zoals gewoonlijk had de wedstrijd goeroe weer wat verzonnen ja hoor een rollende start ik even in het race boek gekeken kon het niet vinden dus we zien het wel en wat zag ik we moesten achter de grote grc smurf aan rijden tot dat die de vlag zou laten vallen nu het leeken wel wespen hans van het rrt team reed voorop die bolle ging niet opzij dus na een paar keer duwen had ik vrij baan maar dat duurde met mij rijstijl niet lang want ik had er al snel een paar achter mij broek aan op een gegeven ogenblik lag ik vierde met achter mij de zwarte ridder en ja hoor ik werd weer gepaseerddoor de ridder en ik verloor de aansluiting,toen kreeg ik een aardig idee,als ik nu de baan overstak(lopend hahahahahha)kwam ik weer voor de zwarte ridder en zodoende werd ik voor de zwarter ridder afgevlagt haha niemand heeft die actie gezien,de zwarte ridder heeft bij de wedstrijdleiding,een kortgeding aangespannen,de uitslag daarvan laat ik jullie weten,maar in iedergeval wil ik iedereen bedanken voor de gezellige dag en in het bijzonder,de mensen die weer klaar stonden langs de baan(vlagers),de is en blijf maar een baan in de regio zuidholland en dat is VAN DE ENDE,groeten en tot ziens op de poeldijk :D (der alte)
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
hans mt4 RRT team

van der ende

Bericht door hans mt4 RRT team »

ook wij hebben weer een gezellige dag gehad bij vn der Ende poeldijk ,was een leuke dag niet te druk, genoeg ruimte , helaas deden de bikes niet allemaal dat geen wat er van ze verwacht werd maar gelukkig nog een reseve bike bij ons .
De Blata's deden het zoals er van ze verwacht werd , prima bike's.
Lekker race-je gereden jammer dat onze topper weer eens onderuit ging , te overmoedig de eerste bochten , jammer .
Maar hij red het dan toch weer om bij de top 3 te eindigen .
JA IK WEET HET IK ZELF BEN DE HEKKENSLUITER NORMAAL ,maar deze keer niet was tenminste niet de laatste kon er nog 3 achter me houden van een totale groep van 9 rijders dus.................
Dus gewoon weer een leuke dag .en blijven oefenen .
En goed op de grote rijders onder ons letten hoe die het doen.
Ik zie de meeste van jullie Dinsdag avond wel weer . :D :D
Plaats reactie