Trainen in Zaltbommel
Op 5 November ben ik voor de eerste keer sinds lange tijd weer binnen wezen trainen dit ook omdat we afgesproken hadden met Barry Wassink, want die zou met zijn ZPF gaan trainen. Daar aangekomen was het niet zo erg druk maar naar verloop van tijd waren er zo'n 5 beginners en zo'n kleine 25 gevorderde dus toch nog een aardige opkomst. Ik zou vandaag met mijn Polini gaan trainen want mijn Blata heb ik klaar gemaakt om te verkopen. Als eerste mochten de beginners gaan rijden en daarna wij , ik ben rustig begonnen maar het voelde al snel goed aan en kon ik het gas erop zetten ik moet zeggen dat het bij de gevorderde aardig hard ging zo ook Barry met zijn ZPF ik moet zeggen het is een mooie machine en hij reed er erg hard mee en ik mocht in de laatste heat ook even rijden op de ZPF en ik kan niet anders zeggen dan dat het een fijne machine is om op te rijden voelt goed aan zit erg goed en stuurt heel erg makkelijk zeker voor herhaling vatbaar.
ps.als er iemand foto's heeft gemaakt zouden die dan gemaild kunnen worden naar:
info@kevin-racing.nl
zaltbommel 5 november
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
zaltbommel 5 november
Laatst gewijzigd door Kevin#34 op ma 06 nov 2006, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes kevin #34