IJmuiden-mini schreef:ennuh! wijzig nu je schermafbeelding maar btje pronken met mijn minibike he jij vuile rat hahaha
ha ha ha wat een opmerking zeg
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
haha wil hem wel veranderen..maar dan moet jij ff verkleinen voor me
enne over dat golden power blikje..groen vond ik mooi bij mijn groene zijvlakken..en aangezien ik altijd goldenpower drink..en geen red bull
leuke reacties allemaal
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
WEGPIRAAT schreef:Mooi dingetje, zag m laatst staan maar wist de prijs niet. Even door kroonplaat laten zakken, dat voorkapje kapot trappen en leuk kleurtje geven en je hebt echt een bruut beestje.
mee eens en ook ff dat blikje opdrinke ofzo want het ziet er zo niet uit met tireps maar voor de rest mooie frame en voorvork e.d.
WEGPIRAAT schreef:Mooi dingetje, zag m laatst staan maar wist de prijs niet. Even door kroonplaat laten zakken, dat voorkapje kapot trappen en leuk kleurtje geven en je hebt echt een bruut beestje.
mee eens en ook ff dat blikje opdrinke ofzo want het ziet er zo niet uit met tireps maar voor de rest mooie frame en voorvork e.d.
grtz erik
blikje was er eigenlijk ook meer ff onder gezet om te kijken hoe het stond, aangezien ik ook geen geschikte lijm ofzo had..
MvG DoeDe
Erik de Wit schreef:Mooi ding kun je zo meedoen aan NMC's als je dat zou willen. Je oude brommer gaat tegenwoordig ook weer hard in het rond in Noord-Holland.
Gr. Erik
moet er nog wel het e.e.a. aan het motorblokkie gebeuren
en idd, me oude machine is in goede handen
thanks 4 de leuke reacties allemaal
MvG DoeDe