Al zou ik het wel willen weten als het de dame die achter de bar stond was
Hasselt 5/11
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
schroefje
-
double minibike
- forum gebruiker
-
double minibike
- forum gebruiker
andries schreef:double minibike schreef:Twan schreef: Wie zit daar op zijn knieen voor Gerry. Maar dan ook tevens de vraag wat is hij/zij daar aan het doen op die hoogte?????????????
Maar wat vinden de andere ervan die dat is eens rustig aanschouwen???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is en blijft toch echt geheim hoor![]()
![]()
![]()
Geheimen worden nooit prijs gegeven he..........de ontwikkelingen zijn in volle gang
EEEEHHHHMMMMMMM
wil ik dit wel weten???
Ben bang van niet """"vriend""""
www.hf-racing.nl
Maar op dat luchtkussen wil ik wel eens gaan op en neer springen....double minibike schreef:Gadverdamme man............hou het lekker bij die blonde stoot..........i.p.v dat luchtkussen achter de barschroefje schreef:Nee dre wil jij niet weten![]()
Haaaaleluia..
wanneer was ook weer de volgende training??
4 Stroke producer sinds 2003
- RACERKE_74
- forum gebruiker
- Contacteer:
wel hoog springen dan Gerry anders kijk je in haar navelGerry schreef:Maar op dat luchtkussen wil ik wel eens gaan op en neer springen....double minibike schreef:Gadverdamme man............hou het lekker bij die blonde stoot..........i.p.v dat luchtkussen achter de barschroefje schreef:Nee dre wil jij niet weten![]()
Haaaaleluia..
wanneer was ook weer de volgende training??
-
schroefje
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kijk er zijn mensen die de gesprekken volgen hier op het forum. o.a. Pien Kloots. Zo kunnen jullie ook zien dat ik een aanhamger aan het maken ben. Maar vanwege het hele darkroom verhaal kwam er dus een volgende optie. En ja Gerry je mag gaan springen. Als je maar even betaald vooraf he

[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Hoezo... wat moet ik met PienTwan schreef:Kijk er zijn mensen die de gesprekken volgen hier op het forum. o.a. Pien Kloots. Zo kunnen jullie ook zien dat ik een aanhamger aan het maken ben. Maar vanwege het hele darkroom verhaal kwam er dus een volgende optie. En ja Gerry je mag gaan springen. Als je maar even betaald vooraf he
Nou schroefje , ik kan die rocks wel alleen de baas hoor , jullie noorderburen zijn veel te vriendelijk .....
4 Stroke producer sinds 2003
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Jij hoeft ook niets met Pien!!! Dat mag je niet eens denk ik.
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn als Pien die mij mee willen denken om bepaalde budgetten te halen en zo zie je maar dat er mogelijkheden komen als ik de aanhanger op deze wijze inricht
.
Maar......... je had het over iemand die ahcter de bar stond in Hasselt. Ik had begrepen dat dat een springkussen was of zoiets

Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn als Pien die mij mee willen denken om bepaalde budgetten te halen en zo zie je maar dat er mogelijkheden komen als ik de aanhanger op deze wijze inricht
Maar......... je had het over iemand die ahcter de bar stond in Hasselt. Ik had begrepen dat dat een springkussen was of zoiets
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
-
double minibike
- forum gebruiker
Nee Twan geen springkussen.........maar een Stootkussen..Twan schreef:Jij hoeft ook niets met Pien!!! Dat mag je niet eens denk ik.
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn als Pien die mij mee willen denken om bepaalde budgetten te halen en zo zie je maar dat er mogelijkheden komen als ik de aanhanger op deze wijze inricht![]()
.
Maar......... je had het over iemand die ahcter de bar stond in Hasselt. Ik had begrepen dat dat een springkussen was of zoiets![]()
![]()
![]()
Als je daar per ongeluk tegenaanloopt kunnen ze gelijk 112 bellen,want dan ben je echt even de weg kwijt he...
En zoals nu maar weer word bewezen rijden er niet alleen kids op minibikes.......een vrouw achter de bar van de kartbaan en het merendeel van de mannen/jongens (excl. mijzelf uiteraard) slaat weer helemaal op tilt van 2 kleine bultjes aan de voorzijde
Verder was het erg aangenaam daar
www.hf-racing.nl
hoezo jij niet ???? Double was de enige die zonder tanken de hele ochtend kan trainen ........................of was dat omdat je de hele ochtend stond te kwijlen bij de bardouble minibike schreef:Nee Twan geen springkussen.........maar een Stootkussen..Twan schreef:Jij hoeft ook niets met Pien!!! Dat mag je niet eens denk ik.
Ik ben gewoon blij dat er mensen zijn als Pien die mij mee willen denken om bepaalde budgetten te halen en zo zie je maar dat er mogelijkheden komen als ik de aanhanger op deze wijze inricht![]()
.
Maar......... je had het over iemand die ahcter de bar stond in Hasselt. Ik had begrepen dat dat een springkussen was of zoiets![]()
![]()
![]()
Als je daar per ongeluk tegenaanloopt kunnen ze gelijk 112 bellen,want dan ben je echt even de weg kwijt he...
En zoals nu maar weer word bewezen rijden er niet alleen kids op minibikes.......een vrouw achter de bar van de kartbaan en het merendeel van de mannen/jongens (excl. mijzelf uiteraard) slaat weer helemaal op tilt van 2 kleine bultjes aan de voorzijdeen willen met geen mogelijkheid de kantine verlaten
Verder was het erg aangenaam daar
ik liep tenminste nog naar beneden om te tanken voor de "jongens", zodat ze me niet in de gaten hielden en het thuis zouden verklappen
-
double minibike
- forum gebruiker
andries schreef:hoezo jij niet ???? Double was de enige die zonder tanken de hele ochtend kan trainen ........................of was dat omdat je de hele ochtend stond te kwijlen bij de bardouble minibike schreef:Nee Twan geen springkussen.........maar een Stootkussen..Twan schreef:Jij hoeft ook niets met Pien!!! Dat mag je niet eens denk ik.
.
![]()
![]()
En zoals nu maar weer word bewezen rijden er niet alleen kids op minibikes.......een vrouw achter de bar van de kartbaan en het merendeel van de mannen/jongens (excl. mijzelf uiteraard) slaat weer helemaal op tilt van 2 kleine bultjes aan de voorzijdeen willen met geen mogelijkheid de kantine verlaten
Verder was het erg aangenaam daar![]()
ik liep tenminste nog naar beneden om te tanken voor de "jongens", zodat ze me niet in de gaten hielden en het thuis zouden verklappen
"vriend" wat hadden wij afgesproken
Ben maar 1 keer bij de bar geweest om een rondje te halen voor mijn zeer geliefde "vrienden"
En tja daar zat Brouwers weer te donderen met het stootkussentje...en een jeuk dat hij had...hij bleef wrijven
Maar wel mijn complimenten dat ze je toch effe meenam naar achteren......op jouw leeftijd zo een grietje gek maken(Klasse)
En de volgende keer mag jij niet meer mee.....ik neem de kids wel mee naar Hasselt....Wil graag dat als ik op de koffie kom...er een meneer en een mevrouw Brouwers is he..
www.hf-racing.nl
-
schroefje
Het is dat ik weet dat je een leuke chika hebt amigo maar anders zou ik gaan denken dat gij een Jeanette zou zijndouble minibike schreef:En zoals nu maar weer word bewezen rijden er niet alleen kids op minibikes.......een vrouw achter de bar van de kartbaan en het merendeel van de mannen/jongens (excl. mijzelf uiteraard) slaat weer helemaal op tilt van 2 kleine bultjes aan de voorzijde![]()
En twee kleine??
Tot de volgende keer maar weer....
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
In Gerry zijn handen is zelfs een minibike een GP motorschroefje schreef:Gerry zijn handen zijn die toch ECHT GROOT!![]()
Maar euhhhh nou wil ik toch ook wel eens een keertje achter de bar kijken hoor. Of doet dat pijn aan je ogen. Ik vind het wel raar dat overal en iedereen foto's maakt MAAR juist hiervan weer niet