Gerry schreef:
je zou wel eens kunnen verbaast staan, als je me op deze manier begint uit te schelden...... daar heb ik geen blondje of wat dan ook voor nodig....
Krijg ik dan nu straf van je in de nieuwe darkroom van Twan?
Dat brengt me op een idee... ik zal meesteres blondje dan op jou afsturen....
Oftewel zal ik eens met Twan praten of hij nog een strengere meesteres kent......................................hij heeft ook zo zijn connecties heb ik ondertussen begrepen
Gerry schreef:Dat brengt me op een idee... ik zal meesteres blondje dan op jou afsturen....
Oftewel zal ik eens met Twan praten of hij nog een strengere meesteres kent......................................hij heeft ook zo zijn connecties heb ik ondertussen begrepen
Moet ze wel strenger zijn dan mijn eigen sexy blonda
Gerry schreef:Dat brengt me op een idee... ik zal meesteres blondje dan op jou afsturen....
Wat dacht jij. Daar valt altijd over te praten Gerry.
Heren dit is toch een minibike forum of heb ik dat mis???
Darkrooms meesterressen oneerbare voorstellen
ben benieuwd wanneer de moderators ingrijpen hier, hoewel er daar ook een paar tussenzitten die graag in die "onderhouds wagen" van Twan willen sleutelen.
grt dre
Ps TnTnelis niet alles te serieus nemen he'
Laatst gewijzigd door andries op wo 15 nov 2006, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier is de Mod, en ja tis erg offtopic, maar zo lang er geen foto's of echt te groffe taal gebruikt word mag het wel, houd wel rekening mee dat er ook users zijn van een jaar of 12. Voor de rest, ik heb geen idee wie wat of waar, maar dit topic leest leuk weg.
Ben niet serieus, wil gewoon graag mijn posts omhoog hebben
TnTnelis schreef:
Ben niet serieus, wil gewoon graag mijn posts omhoog hebben
Niels
Enkel je posts dan
Wat betreft blondje...jah, ze heeft verder nog niet veel ervaren he , dus als dan denkt na een "echte vent" gehad te hebben, ze wel vlug haar woorden zal inslikken......