Grootebroek 19 - 11
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
was weer leuk vandaag... alleen het starten van me minibike viel weer is vies tegen moet er toch is wat beters op verzinnen
maar uiteraard met wat hulp starte hij
..
lekker rondjes kunnen pakken, alleen iedere keer gekloot met enkels.
waarom rij je dan niet met de snelle mee alsje dan toch de snelste bent van de langzamere groep?
lekker rondjes kunnen pakken, alleen iedere keer gekloot met enkels.
waarom rij je dan niet met de snelle mee alsje dan toch de snelste bent van de langzamere groep?
- Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik heb vandaag ook weer lekker kunne rijden.
Was een beetje moe, maar dat krijg je als je een nachje doorhaalt..
Vandaag de startmotor ook voor het eerst gebruikt. Ik ben er wel tevreden over, ik moet alleen effe een grotere accu zien te regelen, want deze is een beetje zwak.
1 keer onderuit gegaan omdat ik een beetje te plat de bocht uit kwam geloof ik. Maarag, dat hoort er nouw eenmaal bij.
Was een beetje moe, maar dat krijg je als je een nachje doorhaalt..
Vandaag de startmotor ook voor het eerst gebruikt. Ik ben er wel tevreden over, ik moet alleen effe een grotere accu zien te regelen, want deze is een beetje zwak.
1 keer onderuit gegaan omdat ik een beetje te plat de bocht uit kwam geloof ik. Maarag, dat hoort er nouw eenmaal bij.
- Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kan iedereen trouwens weer een beetje normaal uit zijn ogen kijken btw?? Sjee, 1 ochtend in dat hok kost je een jaar van je leven man.
Maargoed, me puch is heel gebleven alleen ben ikzelf lichtelijk uit vorm. Het wordt tijd om weer back to basic te gaan en volgende keer maarweer de oldskool zelfbouwer van stal te halen.

tot over 2 weken.................
Maargoed, me puch is heel gebleven alleen ben ikzelf lichtelijk uit vorm. Het wordt tijd om weer back to basic te gaan en volgende keer maarweer de oldskool zelfbouwer van stal te halen.

tot over 2 weken.................
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- Erik de Wit
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
greenrace.
-
greenrace.
ik rij ook met een replica 911 met die groene finish vlag er op oowke maar tegen die tijd heb ik wel een rocket key en een race koppeling
maar jammer dat je pas weer in januari komt maarja kunnen we dan samen weer lekker scheuren met de andere
groeten
greenrace
p.s kan kloppen dat je die groene d8 want mijne had ik over gespoten dus moet nog een andere naam maken in plaats van greenrace.
maar jammer dat je pas weer in januari komt maarja kunnen we dan samen weer lekker scheuren met de andere
groeten
greenrace
p.s kan kloppen dat je die groene d8 want mijne had ik over gespoten dus moet nog een andere naam maken in plaats van greenrace.
-
greenrace.
ik rij ook met een replica 911 met die groene finish vlag er op oowke maar tegen die tijd heb ik wel een rocket key en een race koppeling
groeten
greenrace
groeten
greenrace