echt verslag ( en een meesterstukje)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- dragonfly
- forum gebruiker
- Contacteer:
echt verslag ( en een meesterstukje)
ja ja mede bikers ik heb hem live gezien wat zul je ,je afvragen
het stond moederziel helmaal nat te worden in de regen maar ondanks de regen stond hij toch te stralen in het geel zwart met een grote foto ja mensen ik heb hem ook nog aangeraak maar wel goed gekeken of de eigenaar er niet was en hij voelde heerlijk ik heb hem ook nog van binnen mogen bekijken de meeste meende tot er een tap stond of gordijntjes er in hingen ( voor darkroom) maar niets is minder waar er stonden een bike en quads in ja nu weten jullie waar het over gaat het ging over de aanhanger van twan nou die was toch mooi geworden toppie twan mooi stukje werk
(oja de rest van de dag was wel lekker paar problemen met water)
het stond moederziel helmaal nat te worden in de regen maar ondanks de regen stond hij toch te stralen in het geel zwart met een grote foto ja mensen ik heb hem ook nog aangeraak maar wel goed gekeken of de eigenaar er niet was en hij voelde heerlijk ik heb hem ook nog van binnen mogen bekijken de meeste meende tot er een tap stond of gordijntjes er in hingen ( voor darkroom) maar niets is minder waar er stonden een bike en quads in ja nu weten jullie waar het over gaat het ging over de aanhanger van twan nou die was toch mooi geworden toppie twan mooi stukje werk
(oja de rest van de dag was wel lekker paar problemen met water)
groetjes roger
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
3de in Belgiës kampioenschap 2010 pitbike light klasse tot 160cc
3de in Belgiës kampioenschap 2011 amx minigp cup
-
speedydevil
- Hawk
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja was een supergezellig dag. Die aanhanger van Twan; ja valt weinig meer over te zeggen...past wel goed bij het 'mini' thema
MAar heb lekker al me rondjes kunnen rijden. Hier en daar wat probleempjes..maar heb de kneedown wel zo bijna onder controle..voel me erg lekker in de bochten; kan niet wachten op me nieuwe bike !
Ik heb wel wat foto's maar de helft zijn mislukt vanwege de stof die er allemaal hing....
En ja Twan is zowiezo een echte knuffelbeertje...hij ging gewoon weer lekker crossen met zijn dochtertje....en dat pakje van der..echt lief haha. Maar toen Twan eenmaal alleen op de quad ging, moet ik toegeven dat ik even problemen had hem bij te houden mja.
Echt een hele leuke dag, niet al te druk maar wel al het plezier (voor de meeste)
MAar heb lekker al me rondjes kunnen rijden. Hier en daar wat probleempjes..maar heb de kneedown wel zo bijna onder controle..voel me erg lekker in de bochten; kan niet wachten op me nieuwe bike !
Ik heb wel wat foto's maar de helft zijn mislukt vanwege de stof die er allemaal hing....
En ja Twan is zowiezo een echte knuffelbeertje...hij ging gewoon weer lekker crossen met zijn dochtertje....en dat pakje van der..echt lief haha. Maar toen Twan eenmaal alleen op de quad ging, moet ik toegeven dat ik even problemen had hem bij te houden mja.
Echt een hele leuke dag, niet al te druk maar wel al het plezier (voor de meeste)
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja heerlijk dagje was het.
Oh ja de afmetingen van de aanhanger zijn: 1,4 meter hoog bij 1,2 meter breed en (de opbouw is 2,3 meter lang. Zo nu kan iedereen meten hoe groot hij is
Voor minibikespullen hoeft hij ook niet te groot te worden
Maar zeker een gaaf dagje geweest. Voor de eerste keer eens geen bezinedampen in de auto. Flink kunnen gassen met de kids op het Quadje. Tja de ouwe heer wou ook eens een keertje alleen op de Quad. ja dat ging niet slecht moet ik zeggen.
Verder ging het heerlijk op de DM. Alleen toen ik even geen voorrem meer had schoof ik de bording in en kwam met een 10 voor de uitvoering weer snel op mijn bike terecht om vervolgens weer flink gas te kunnen geven.
Het Jaguto team krijgt ook steeds meer de smaak te pakken in Echt. Ze gaan steeds harder rond.
Verder een zeer geslaagd dagje. Op naar de volgende.
Gr Twan
Oh ja de afmetingen van de aanhanger zijn: 1,4 meter hoog bij 1,2 meter breed en (de opbouw is 2,3 meter lang. Zo nu kan iedereen meten hoe groot hij is
Voor minibikespullen hoeft hij ook niet te groot te worden
Maar zeker een gaaf dagje geweest. Voor de eerste keer eens geen bezinedampen in de auto. Flink kunnen gassen met de kids op het Quadje. Tja de ouwe heer wou ook eens een keertje alleen op de Quad. ja dat ging niet slecht moet ik zeggen.
Verder ging het heerlijk op de DM. Alleen toen ik even geen voorrem meer had schoof ik de bording in en kwam met een 10 voor de uitvoering weer snel op mijn bike terecht om vervolgens weer flink gas te kunnen geven.
Het Jaguto team krijgt ook steeds meer de smaak te pakken in Echt. Ze gaan steeds harder rond.
Verder een zeer geslaagd dagje. Op naar de volgende.
Gr Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
- Jantjuh #96
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ja, het was een leuk dagje
. Heb vandaag voor het eerst met nieuwe PMT-velgjes op m'n bike gereden.
Tijdens de 1e heat sloeg mijn minibike af en bleek het een gebroken zuigerveertje te zijn. Heb nog leuk gestreden met mijn teammaat Hans en heb de 2 laatste heats nog een nieuwe JaGuTo-koppeling geprobeerd en dat ging goed.
Heeft iemand nog foto's gemaakt?
Tot de volgende keer
!
Tijdens de 1e heat sloeg mijn minibike af en bleek het een gebroken zuigerveertje te zijn. Heb nog leuk gestreden met mijn teammaat Hans en heb de 2 laatste heats nog een nieuwe JaGuTo-koppeling geprobeerd en dat ging goed.
Heeft iemand nog foto's gemaakt?
Tot de volgende keer
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
jaah was zeker lekker rijden was eerste keer voor mij in echt maar is zeker een fijne baan zeer veel grip en lekker door kunnen rijden en jantje mooi bike,s heben jullie
ik was samen met roy en chef je weet denk ik wel wie ik ben oranje 911
ben er volgende keer ook zeker weer bij 
GRC RR 40cc bizeta #68 40cc A
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl
kampioen wintercup belgie ch senior met 911rep
www.jeroenminimoto.come2me.nl