Je hebt veel belovende ideeen, als je dit allemaal nakomt dan het je echt een bom
Maar dat ene lijst van timing,lagers, zuigerveer.. enz. Ga je dat door
*HANK* laten doen, wat dat komt toch uit zijn prijslijst..? ( die heb ik namelijk ook gisteren va hem gekregen voor het een en ander aan mijn bike te laten doen )
Je hebt veel belovende ideeen, als je dit allemaal nakomt dan het je echt een bom
*HANK* laten doen, wat dat komt toch uit zijn prijslijst..? ( die heb ik namelijk ook gisteren va hem gekregen voor het een en ander aan mijn bike te laten doen )
Maar nog veel suc6 met je bike !!
ja dank je wel, !
maar mn voortandwiel is afgebroken
Dat is niet zo mooi, kan je hem er nog wel uithalen, of is hij in het koppelingshuis afgebroken..?
thomas1991 schreef:Maar dat ene lijst van timing,lagers, zuigerveer.. enz. Ga je dat door
...?
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Maar nog veel suc6 met je bike !!
ja dank je wel, !
maar mn voortandwiel is afgebroken
Dat is niet zo mooi, kan je hem er nog wel uithalen, of is hij in het koppelingshuis afgebroken..?
thomas1991 schreef:Maar dat ene lijst van timing,lagers, zuigerveer.. enz. Ga je dat door
...?
dat weet ik juist nog niet, heb nu ff geen zin om hem er uit te halen
mini suzuki schreef:ja wel vette bike man ,, maar k heb jou nog nooit gezienop de baan ??? maaruh ga jij vrijdag ?? k wel denk k dus m zie je dan wel
Keep on Tuning
shit, kom net tehoren dat ze die tandwielen niet op voorraad hebben, nu mot ik morgen om 2 uur terug bellen of hij ze heeft, dus... het is nog niet zeker !
haha !! nou heb ik net tehoren gekregen, dat hij ook nog andere kettingen en een 72tands achtertandwiel heeft liggen ! dus die komt er dan ook op, en dan heeeeeeeeeeeeeeeel erg mischien domino snelgas....
wow ! ik was wezen rijden, is heeft een kerel van het forum hier de vlammen in de bike ! terwijl ik hem net voorbij reed ! :shock ik vloog zo wat van de bike af van schrik... !
hahahah !
je hebt echt humor niek...
maar ik heb mijn bike tekoop staan vandaar etc... ik kom heel mischien nog binnekort, ik kom zowiezo nog een keer kjike