Nieuwe GRC importeur !!!!!!!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dat een DM importeur ook een GRC dealerschap neemt is niet zo raar..killer schreef:Hier zakt nou echt mijn broek van af.
Hoe is zoiets nou in godsnaam mogelijk.
Een DM importeur die ook GRC importeur wordt, lijkt mij echt sterk.
Bert en Vincent ik hoop dat dit nog goed komt voor jullie.
Anders zou het Blata en GRC worden.. kan ook prima
het feit van bezwaar is dat het achter de rug om gaat.. terwijl het prima in overleg had gekunt
Eigenbelang hoog zetten, noemen ze dat
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- pascalvr6
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hey bert deroue is geen impoteur van blata dat is wim kuster,bert is een dealer van blataUntiej Mini Racing schreef:Dat een DM importeur ook een GRC dealerschap neemt is niet zo raar..killer schreef:Hier zakt nou echt mijn broek van af.
Hoe is zoiets nou in godsnaam mogelijk.
Een DM importeur die ook GRC importeur wordt, lijkt mij echt sterk.
Bert en Vincent ik hoop dat dit nog goed komt voor jullie.
Anders zou het Blata en GRC worden.. kan ook prima
het feit van bezwaar is dat het achter de rug om gaat.. terwijl het prima in overleg had gekunt
Eigenbelang hoog zetten, noemen ze dat
groet p
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
derou001
Geplaatst: Ma Dec 04, 2006 9:39 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Even een toelichting op dit onderwerp : ik wilde heel graag het
importeurschap van Vincent Hop overnemen en we waren het ook al eens geworden,
voor mij was iemand anders in onderhandeling met Fam.Hop,
maar zag er bij nader inzien van af.
Deze Meneer v.H wenste mij nog veel succes en zei me dat hij me het gunde.
Wat blijkt vorige week,toen ik samen met Vincent in Italie was,
Meneer v.H is na zijn afzegging,buiten Vincent om,
zelf gaan onderhandelen met de Italianen.
Ik had zo iets ook al opgevangen maar ik wist het niet met zekerheid. Je staat er soms van te kijken hoe veel lef en hoe weinig respect sommige mensen hebben ten opzichte van mensen die op een eerlijke manier willen zaken doen. Op zulke manier gaat de sport er op termijn aan kapot.
Als imorteur of verdeler moet je wat kunnen verdienen, je moet kunnen leven. Maar toch niet alles moet draaien rond geld en macht. Een degelijk service en een goede begeleiding voor je dealers en piloten heeft toch nog altijd voorang. En hoe kan je jezelf als importeur nog au serieux nemen als je 2 of meer merken vertegenwoordigd?
Bert, ik hoop alsnog dat je het importeurschap van GRC in Nederland in handen krijgt, en ik hoop daarmee ook op een goede samenwerking in de toekomst.
bps
GRC-belgië
--------------------------------------------------------------------------------
Ik had zo iets ook al opgevangen maar ik wist het niet met zekerheid. Je staat er soms van te kijken hoe veel lef en hoe weinig respect sommige mensen hebben ten opzichte van mensen die op een eerlijke manier willen zaken doen. Op zulke manier gaat de sport er op termijn aan kapot.
Als imorteur of verdeler moet je wat kunnen verdienen, je moet kunnen leven. Maar toch niet alles moet draaien rond geld en macht. Een degelijk service en een goede begeleiding voor je dealers en piloten heeft toch nog altijd voorang. En hoe kan je jezelf als importeur nog au serieux nemen als je 2 of meer merken vertegenwoordigd?
Bert, ik hoop alsnog dat je het importeurschap van GRC in Nederland in handen krijgt, en ik hoop daarmee ook op een goede samenwerking in de toekomst.
bps
GRC-belgië
-
schroefje
En ik deel deze mening met BPS en niet omdat ik een grc rijder ben maar omdat ik weet dat dit gewoon een steek in iemands rug is die WEL uit het hart van de sport handeld en dat is bij Mr V.H wel anders.Ik kan nu wel een heel verhaal opgaan hangen over het hoe en wat maar vind het ronduit achterbaks dat als je weet dat er mensen mee bezig zijn om deze mensen te paseren en zelf zaken te gaan doen in Italie (een zak geld doet daar wonderen)bps schreef:Ik had zo iets ook al opgevangen maar ik wist het niet met zekerheid. Je staat er soms van te kijken hoe veel lef en hoe weinig respect sommige mensen hebben ten opzichte van mensen die op een eerlijke manier willen zaken doen. Op zulke manier gaat de sport er op termijn aan kapot.
bps
GRC-belgië
Tevens vind ik het raar om DM en GRC samen in 1 stal te zien imo is het in Italie net iets als feyenoord en ajax in 1 stal te zetten
Al met al zegt dit weer genoeg over Mr (dagobert duck) V.H deze heeft al veel macht binnenin het NMC en mocht hij GRC er ook bij krijgen dan is de sport binnen een paar jaar kapot in NL omdat er dan alleen nog maar gehandeld word uit EIGENBELANG en niet meer uit het HART voor de SPORT!
Tevens wens ik Bert en Vincent suc6 met het toch nog voor elkaar krijgen van de deal!
compleet mee eens .. en ik hooop ook dat andere mensen eens gaan nadenken..
is het niet mogelijk om twee grc verkoop punten in nederland te hebben.. kan je kiezen waar je heen wil. en misschien wat gezonde concurentie... ik weet waar ik heen zal gaan... sterker nog ik ga er zo heen
blaseta rijder 50 cc made bij dr bert
is het niet mogelijk om twee grc verkoop punten in nederland te hebben.. kan je kiezen waar je heen wil. en misschien wat gezonde concurentie... ik weet waar ik heen zal gaan... sterker nog ik ga er zo heen
blaseta rijder 50 cc made bij dr bert
we hebben het hier over de importeur van DM, polini,CGR begint dus behoorlijk op een monopoly positie te lijken aangezien ZPf en stamas waarschijnlijk nooit groot zullen worden!! ik hoop ook dat het voor bert goed uit zal pakken, omdat ik ook een beetje moeite heb met de manier waar op het is gebeurd
GRC RR
modified #69
modified #69
- ab-tuning
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als ik wil kan ik ook gewoon 5 nieuwe DM's of GRC's krijgen, bij die Italianen is alles te krijgen, zolang je maar met geld zwaait, importeur of niet.......schroefje schreef:(een zak geld doet daar wonderen)
Het uiterste uit je minibike halen ? >>> Wij hebben een vermogenstestbank ontwikkeld speciaal voor raceminibikes !
Informeer naar de scherpe prijzen.....
Informeer naar de scherpe prijzen.....
-
schroefje
Dat weten wij uit eigen ervaring ook Aad maar daar gaat het nu niet omab-tuning schreef:Als ik wil kan ik ook gewoon 5 nieuwe DM's of GRC's krijgen, bij die Italianen is alles te krijgen, zolang je maar met geld zwaait, importeur of niet.......schroefje schreef:(een zak geld doet daar wonderen)
Die italianen denken helemaal niet in Importeurschappen etc etc....Het gaat mij erom dat ik liever mijn spullen koop bij iemand die zijn hart bij de sport heeft en niet bij zijn portomonee.
mr V.H heeft ooit ook Polini binnen getrokken en dit in mijn ogen dood laten bloeden...en of dit wel of niet uit eigen belang was houden we ff in het midden.
Ik geef alleen mijn mening en heb ook geen hekel aan de persoon T v.H maar aan zijn manier van "zaken" doen!
En van mij mogen er idd meer GRC verdelers komen dat is alleen maar goed maar ik blijf erbij dat er 1 importeur moet zijn (of hoofddealer)
-
double minibike
- forum gebruiker
Beste mensen..
Waarom kopen jullie geen Pasini 2t........super minibikes voor een mooie prijs...
Je hoeft niet perse op een Grc of Dm te gaan rijden...voor prijsopgave stuurt u maar even een mail naar www.gcg-pasini.com.
Dus er is zeker nog keus genoeg hoor
Trouwens die pasini modellen kunnen in iedere gewenste kleur geleverd worden(das mooi he)
sorry voor offtopic....maar er word nooit gesproken over een Pasini 2t vandaar.
tot zondag
Waarom kopen jullie geen Pasini 2t........super minibikes voor een mooie prijs...
Je hoeft niet perse op een Grc of Dm te gaan rijden...voor prijsopgave stuurt u maar even een mail naar www.gcg-pasini.com.
Dus er is zeker nog keus genoeg hoor
Trouwens die pasini modellen kunnen in iedere gewenste kleur geleverd worden(das mooi he)
tot zondag
www.hf-racing.nl
- Rainman51
- forum gebruiker
- Contacteer:
jaja de aap komt uit de mouw.....
Doet me denken voor de Belgische situatie.... ook alles bij 1 verdeler/dealer.
Niet goed voor de prijzen, en voor de sport naar mijn insziens....
Doet me denken voor de Belgische situatie.... ook alles bij 1 verdeler/dealer.
Niet goed voor de prijzen, en voor de sport naar mijn insziens....
Rainman51 [2e plaats Senior A 4Takt 2006]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
[b]PASINI the bike to beat![/b]
4x Belgisch Kampioen 2000-2001-2003-2004
1x Nederlands Kampioen 2003
www.jarno51.tk
[img]http://users.telenet.be/jarno51/afbeeldingen-site/update-pic.jpg[/img]
- Richard D
- forum gebruiker
- Contacteer:
Voor zover ik weet heeft Theo het EK GRC team overgekocht, althans dat vertelde hij me zelf toen ik mn voorvorkje ophaalde (De GRC's had hij al in de werkplaats staan)bps schreef:derou001
bps
GRC-belgië
[url=http://imageshack.us][img]http://img209.imageshack.us/img209/5329/forumonderschriftpz6.jpg[/img][/url]
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
voor vragen of info verwijs ik je graag naar mn eigen forum: www.poldercarbon.nl/phpBB/index.php of website www.poldercarbon.nl
- pascalvr6
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hey double als dit zo doorgaat dan ga ik inderdaad voor een pasini 2tdouble minibike schreef:Beste mensen..
Waarom kopen jullie geen Pasini 2t........super minibikes voor een mooie prijs...![]()
Dus er is zeker nog keus genoeg hoor![]()
tot zondag
Maar eerst even afwachten hoe het loopt allemaal, je hoort het nog wel.
Ik zie je zondag
groetjes pascal
GTA racing team